hermien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contractverlenging

ik had mijn contract verlengd maar door een fout bij Vodafone moest ik 126 euro meer betalen omdat hun mijn verlengingsdatum 4 maanden naar voren hadden gehaald. Niet leuk dus  Maarr kijk ik nu naar mijn contract zie ik dat de datum helemaal niet naar voren is gehaald. Ik wil nu of mijn 126 euro terug of een contractwijziging. Zo niet maak ik er werk van

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @hermien ,

 

Welkom op het Vodafone forum. Ik kan uiteraard begrijpen dat je meer duidelijkheid wilt.

 

Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice, dat schiet toch iets sneller op en is ook een handiger platform dan via het forum.

 

Hopelijk is je probleem zo snel mogelijk opgelost.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @hermien ,

 

Welkom op het Vodafone forum. Ik kan uiteraard begrijpen dat je meer duidelijkheid wilt.

 

Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice, dat schiet toch iets sneller op en is ook een handiger platform dan via het forum.

 

Hopelijk is je probleem zo snel mogelijk opgelost.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice van Vodafone @hermien ? Normaal is deze community ook heel handig maar voor het controleren van rekeningen of abonnementen dan is het handiger om de klantenservice te bellen of om te wachten op iemand van Vodafone en die kan dan met je mee kijken. 

Begrijp dat het even een beetje vreemd overkomt en dat je wil dat het in orde komt. Maar je kan van Vodafone uitgaan dat het goed komt hoor. Je hoeft er dus geen werk van te maken en dat komt ook weer zo heftig over 

Als er iets niet goed is gegaan dan is Vodafone de laatste die je aan het werk zet 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic