Hoi
Denise-87 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik kan alleen maar zeggen dat het super vervelend is dat Vodafone geen reactie stuurt en dat je het idee hebt dat ze daar niet zoveel doen om je te helpen. Het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten onder elkaar hulp kunnen aanbieden. Over deze vraag kan ik geen antwoord geven omdat dit echt iets is waar een Vodafone medewerker naar moet kijken. Mijn verwijzing zou dan ook weer gaan naar de
klantenservice van Vodafone of door een
chat te starten met iemand van de klantenservice.
Eventueel, maar ik weet niet of je daar verder mee komt, zou je dit nummer nog kunnen bellen: 0800 - 020 00 56. Dit is normaal de afdeling die je helpt bij een bestaande abonnement over te zetten naar een Red Together abonnement. Misschien dat die nog iets voor je kunnen betekenen.
Snap ook niet waarom ze er zo lang over doen. Misschien dat je nog een berichtje kan sturen via
Facebook of
Twitter. Kijken of er daar nog iemand is die je kan helpen. Geen garantie, maar proberen kan altijd
😉Succes in ieder geval en laat nog even weten of je wijzer bent geworden.