steven79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contracthistorie t.b.v. claimen n.a.v. uitspraak hoge raad

Waar kan ik de details van mijn oude afgesloten contracten vinden waarop dus ookstaat vermeld wat ik betaal en betaalde voor mijn abonnement?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @steven79
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan al je facturen en belhistorie terugvinden in je My Vodafone (app of via de browser).
Wil je ook je contract inzien of opvragen of facturen die ouder zijn dan die in je My Vodafone staan, dan moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze te bellen of door een chat te starten.
Eventueel kan je ook een privébericht sturen via Facebook en/of Twitter en daar vragen of ze je daarmee kunnen helpen.

Houd er wel rekening mee dat je je voor deze claim tot 1 september 2019 kunt melden bij de Consumentenbond of ConsumentenClaim. Alle aanvragen die later komen, worden niet meer meegenomen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @steven79
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan al je facturen en belhistorie terugvinden in je My Vodafone (app of via de browser).
Wil je ook je contract inzien of opvragen of facturen die ouder zijn dan die in je My Vodafone staan, dan moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze te bellen of door een chat te starten.
Eventueel kan je ook een privébericht sturen via Facebook en/of Twitter en daar vragen of ze je daarmee kunnen helpen.

Houd er wel rekening mee dat je je voor deze claim tot 1 september 2019 kunt melden bij de Consumentenbond of ConsumentenClaim. Alle aanvragen die later komen, worden niet meer meegenomen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Even een kleine toevoeging. De klantenservice zal je hiervoor doorverwijzen naar: http://voda.fo/ne/8zisv
Via hier kun je de contracten opvragen en eventuele vragen hierover stellen Energieboy steven79
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic