iphone5005

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contract verlenging

Beste heer/mevrouw,
 
Gisterenochtend heb ik mijn contract verlengd bij vodafone. Ik heb hier echter geen bevestiging of iets in die richting van gekregen. Wel is mijn abbonement per direct veranderd, terwijl de maand mei waar reeds voor betaald is nog niet afgelopen was. Wat voor invloed heeft dit op de telefoonrekening? en wanneer kan ik mijn nieuwe gsm verwachten? (huidige heeft gebroken scherm wat goed irritant is).
 
Groet,
 
Tim
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi iphone5005, welkom op het forum! De status van je bestelling kun je online controleren. We doen ons best je nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen. Op de rekening juni zul je een correctie zien van de abonnementskosten voor de maand mei, dat gaat geheel automatisch. Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
KSC2-303

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En hoe kan je de status van je bestelling controleren als je geen bevestigingsmail hebt gekregen?
Ik heb afgelopen zaterdag mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel en ik heb hierbij geen bevestingsmail gekregen. Maar ik zie wel dat mijn abonnement is verlengd.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Staat de bevestigingsmail niet toevallig in je spam folder? Anders even gratis bellen naar 0800 020 00 43 dan kunnen ze hem opnieuw sturen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic