Koenvh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contract verlenging

Ik heb net een nieuw contract aangevraagd en nu staat er in de mail dat hij is geannuleerd, ook zou ik graag mijn nummer willen behouden.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Koenvh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend. Vaak heeft het te maken met een BKR toetsing en Vodafone kan je daar, als het goed is, antwoord op geven. Ik kan je er niet mee helpen maar als iemand van Vodafone je bericht heeft gezien dan zal die je helpen met meer info. 

Vul aub bij je privéinstellingen alle gegevens in zodat de Vodafone medewerker gelijk voor je kan kijken wat er aan de hand is. Zie hier meer informatie over wat je moet invullen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Koenvh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend. Vaak heeft het te maken met een BKR toetsing en Vodafone kan je daar, als het goed is, antwoord op geven. Ik kan je er niet mee helpen maar als iemand van Vodafone je bericht heeft gezien dan zal die je helpen met meer info. 

Vul aub bij je privéinstellingen alle gegevens in zodat de Vodafone medewerker gelijk voor je kan kijken wat er aan de hand is. Zie hier meer informatie over wat je moet invullen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Koenvh . Welkom hier!

Ach jee, dat is natuurlijk niet waar je op hoopte toen je een bestelling/verlenging deed. Staat er ook bij wat de reden is van het annuleren? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic