Gertjan92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contract gsm - tussentijd nieuwe telefoon mogelijk?

Hallo mijn gsm doet het niet goed met opladen en abonoment loopt nog effe kam je in de tussen tijd voor iets anders gaan of hoe werkt dat 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gertjan92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is wel heel vervelend maar ik heb goed nieuws 
Je zou natuurlijk kunnen gaan voor Vodafone Next. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je bijvoorbeeld de allernieuwste 5G smartphone wilt hebben. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Ik denk dat dit wel iets voor je is, dan krijg je namelijk gelijk weer een nieuw toestel. Kijk maar voor meer info op deze pagina: https://www.vodafone.nl//abonnement/extra-opties/next

Laat nog even weten wat je hebt gedaan, alvast bedankt.
Mocht je langs een Vodafone winkel willen gaan, kijk dan hier even of die wel open is! Maar regelen via telefoon contact kan natuurlijk ook, neem dan gratis contact op met de Vodafone klantenservice via 1201 (Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur/ Zaterdag 9.30 t/m 18.00 uur). Tip! Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen (en vervolgens Vodafone NEXT)

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gertjan92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is wel heel vervelend maar ik heb goed nieuws 
Je zou natuurlijk kunnen gaan voor Vodafone Next. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je bijvoorbeeld de allernieuwste 5G smartphone wilt hebben. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Ik denk dat dit wel iets voor je is, dan krijg je namelijk gelijk weer een nieuw toestel. Kijk maar voor meer info op deze pagina: https://www.vodafone.nl//abonnement/extra-opties/next

Laat nog even weten wat je hebt gedaan, alvast bedankt.
Mocht je langs een Vodafone winkel willen gaan, kijk dan hier even of die wel open is! Maar regelen via telefoon contact kan natuurlijk ook, neem dan gratis contact op met de Vodafone klantenservice via 1201 (Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur/ Zaterdag 9.30 t/m 18.00 uur). Tip! Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen (en vervolgens Vodafone NEXT)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic