Oh, bedoel je dat
Bart40 Haha... ja sorry dat ik hier even om moet lachen. Ik vertel gewoon dat ik zelf een Red Abonnement hebt met 10GB en omdat ik Ziggo heb krijg ik er nog eens 10GB bij. Dat is geen reclame voor Vodafone, maar gewoon om te vertellen wat ik zelf heb. Daarnaast de tekst dat ik niet bij Vodafone werk is gedaan omdat ik hier best vaak online ben en veel mensen dan denken dat ik een Mol ben onder de klanten en dus bij Vodafone zou werken.
Maar ik had het zo nog niet eens bekeken, dat het misschien reclame zou kunnen zijn. Hmm, je zet me aan het denken en zal er over nadenken of ik deze regel ga aanpassen want ik wil nu ook weer niet dat mensen denken dat ik ze aanspoor om ook een Red abonnement te nemen en Ziggo om zo dubbele data te krijgen :wink:
Met 2700 berichten en al meer dan 800 geholpen mensen mag ik nu toch al wel eens aardig op de hoogte zijn. Daarnaast, ik verberg geen informatie want ook ik ben van mening dat als iemand ergens recht op heeft dat die het moet krijgen en als iemand, zonder eigen toedoen, opeens vast zit aan abonnementen, eerlijk z'n geld terug moet kunnen krijgen. Kijk, dat laatste kan ik wel roepen maar het is altijd nog aan Vodafone wat die doet. Vaak wel onder coulance maar soms ook niet en dan kan ik er ook niets aan doen maar wil mensen daar wel graag bij helpen. We zijn tenslotte allemaal klanten en willen eerlijk geholpen worden en daar kom ik dan graag voor op!