bundyboy73

Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

contactenlijst vereenvoudigen

Hallo,
Ik heb eens een vraagje, ik heb een contactenlijst in mijn tel. maar ik zou graag willen dat alle contacten van een en dezelfde persoon op 1 plek krijg, is er een app voor of heeft iemand suggesties hoe ik alles kan samenvoegen op een makkelijke en overzichtelijke manier??

Ben benieuwd naar jullie oplossingen...
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Bedoel je misschien dat je alleen de contacten te zien krijgt die op je SIM of telefoon staan? Dan dat je WhatsApp en overige dubbele contacten ziet? Als dit het geval is ga je naar de Contacten applicatie >> Klik op de menu knop >> Klik op instellingen >> Contacten >> Weer te geven contacten >> En selecteer het juiste account aan (staan je contacten op je simkaart klik dan op SIM of staan deze op je telefoon zelf klik dan op Apparaat).
Anonymous
Niet van toepassing
Ik denk dat bedoelt wordt om dat er account zijn zoals whatsapp, mail, Facebook etc. Dat deze gegevens gekoppeld moeten worden aan elkaar.
Bij Android kun je ze koppelen aan elkaar door naar bel icoon te gaan, contacten en dan voorstel koppeling contact.
Tevens kun je hier ook instellen welke contacten zichtbaar moeten zijn bijvoorbeeld alleen whatsapp of alleen mail etc.

bundyboy73
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ja zoiets, maar ik kom dan heel veel dubbele contacten tegen, en wil dat graag vereenvoudigen,
ik zou graag zien dat ik dit sneller kan doen, om er voor te zorgen dat ik niet steeds al mn dubbele contacten opnieuw moet samenvoegen, cq splitten
Anonymous
Niet van toepassing
Als je ze allemaal samen hebt gevoegd kun je daarna aangeven dat je bijvoorbeeld alleen nog de contacten van de simkaart of telefoon wilt zien. Daardoor verdwijnen de dubbele.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Is het nog gelukt met de tips in het topic?
bundyboy73
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Nee hier heb ik helaas niets aan....
Hoop dat anderen dit mss zien en een andere eventuele oplossing hebben..
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb helaas ook geen oplossing voor je. Maar ben heel nieuwsgierig of iemand anders een tip voor je heeft. Ik laat het topic nog even open staan
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic