saandd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contacten overzetten van oude naar nieuwe telefoon

Ik heb een nieuw abbonnement afgesloten bij vodafone, dit keer met nieuw toestel. Vorige toestel heb ik los in de winkel gekocht. Omdat er nu nieuwe simkaart in moet wordt er gevraagd je oude contacten over te zetten, zodat je ze niet kwijtraakt. Goed dat die informatie verstrekt wordt.
Nu wil ik dat dus doen, via de site. Er word gevraagd wat je oude toestel is, en meteen loop ik daar vast. Want, ik kan mijn toestel er niet tussen vinden. De Samsung Galaxy Ace 2 staat niet in de lijst, en dus kan ik mijn contacten niet omzetten?
Hoe los ik dit op??
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Vaak lukt het ook met een vergelijkbaar toestel aangezien Android versies vaak bijna hetzelfde zijn.
Misschien lukt het als je voor Samsung Galaxy S kiest?

En anders kun je eventueel je contacten met Google synchroniseren en daarna op je nieuwe toestel inloggen en de contacten weer van Google downloaden.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Als het goed is, zullen alle contacten en instellingen teruggezet worden zodra je (ook op een nieuwe telefoon) je google account gegevens invoert. De telefoon zou dan nog wel even moeten synchroniseren!

Staan je contacten er dan nog niet in, wijzig op je oude toestel even de opslag methode... als het goed is kun je n.l. aangeven of je contacten in de telefoon, op simkaart of in je Google account wilt opslaan. Bij dit laatste, worden de contact gegevens dan als nog in je nieuwe telefoon gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic