monika07

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

contacten overzenden van S3 naar S3 mini via bluetooth

Ik zou mijn adressenbestand op de S3 (op de telefoon opgeslagen) willen overzenden naar mijn S3 mini via bluetooth.
Ik kan geen instelling vinden waarmee dat zou kunnen. Als ik het via "ontvangen bestanden" probeer krijk ik de melding "geen overdrachtsgeheugen" Suggesties welke weg ik moet vervolgen om dit te kunnen? met dank
Chris
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi monika07

Fijn dat het is gelukt om de contacten over te zetten 😄

Bekijk in context

3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
monika07 schreef:
Ik zou mijn adressenbestand op de S3 (op de telefoon opgeslagen) willen overzenden naar mijn S3 mini via bluetooth.
Ik kan geen instelling vinden waarmee dat zou kunnen. Als ik het via "ontvangen bestanden" probeer krijk ik de melding "geen overdrachtsgeheugen" Suggesties welke weg ik moet vervolgen om dit te kunnen? met dank
Chris
Hi Monika,

Heb je de Vodafone Contacten Backup al eens geprobeerd? ;). Daarmee kun je ook jouw contacten heel eenvoudig overzetten! Hier vind je meer informatie.
monika07
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ok dank. Het is gelukt. Alleen niet met de Vodafone app, die was (voor mij tenminste) tamelijk gebruikersonvriendelijk en weinig inzichtelijk, voornamelijk met wat er gebeurd als je bepaalde handelingen doet. Daardoor werd mijn  contactlijst opeens volledig ongewenst schoongemaakt. Maar met de Samsung app kan je op inzichtelijke wijze je gegevens beheren.en gelukkig had ik daar al mijn gegevens reeds opgeslagen zodat de fout hersteld kon worden.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi monika07

Fijn dat het is gelukt om de contacten over te zetten 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic