edwingille

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik ben vorige week en deze week gebeld door Vodafone maar kon niet opnemen. Er is nu aan mij gevraagd via een SMS of ik wil bellen i.v.m. nummerbehoud. Maar ik ben Doof en ik kan dus niet bellen maar ik kan ook nergens de optie vinden om mail contact te krijgen met jullie, dan maar via forum.
Kan ik contact krijgen met de medewerker over de bestelling van nummerbehoud?

Met vriendelijke groet,
Edwin Gille
Vodafone
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi edwingille
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat ze je vragen te bellen terwijl dit niet kan. Maar er is naast terug bellen ook de mogelijkheid om ze aan te spreken via een chat te starten met de klantenservice. En je kunt ze ook een bericht sturen via Facebook of Twitter (doe dit wel in een privé bericht). Op die manier kan je met Vodafone nog wel te woord staan.

Via de Community is er geen hulp vanuit Vodafone omdat dit een klanten helpt klanten Community is. Dit heeft ook te maken met privacy redenen. Dus als je met ze contact wilt opnemen dan kan je dit doen door bovenstaande te doen. Succes in ieder geval en laat ze ook even een opmerking plaatsen bij je gegevens dat je doof bent en daarom niet gebeld kan worden. Dan weten ze dit voor een volgende keer 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi edwingille
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat ze je vragen te bellen terwijl dit niet kan. Maar er is naast terug bellen ook de mogelijkheid om ze aan te spreken via een chat te starten met de klantenservice. En je kunt ze ook een bericht sturen via Facebook of Twitter (doe dit wel in een privé bericht). Op die manier kan je met Vodafone nog wel te woord staan.

Via de Community is er geen hulp vanuit Vodafone omdat dit een klanten helpt klanten Community is. Dit heeft ook te maken met privacy redenen. Dus als je met ze contact wilt opnemen dan kan je dit doen door bovenstaande te doen. Succes in ieder geval en laat ze ook even een opmerking plaatsen bij je gegevens dat je doof bent en daarom niet gebeld kan worden. Dan weten ze dit voor een volgende keer 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Dat is inderdaad niet zo handig van ons. Heb je ondertussen contact gehad via de chat edwingille ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic