markmolleman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

conntract openbreken verlengen KLACHT

Goedendag,

 

Ik had bij Vodafone een 2 jarig abonnement. dit contract duurde tot 31 oktober 2021. In dit abonnement had ik 3 gb internet per maand. Omdat ik sinds kort meer thuis werk en op mijn hotspot internet gebruik wou ik een nieuw abbonement. Daarom nam ik contact op met de klantenservice. Ik wou een nieuwe samsung s20 5 g met onbeperkt internet en bellen ect. Mij werd in het eerste gesprek verteld dat dit mogelijk was dan moest ik van mijn huidige abonnement alleen het resterenede toestel bedrag afbetalen dan was dit mogelijk. Dan zou ik volgens de medewerker uitkomen op een maandprijs van 68 euro in de maand.  Daar zat dan 5 euro korting bij in. (geen Ziggo korting, heb ik nameljik en is ook niet mogelijk). Ik gaf aan dat ik hier even over na wou denken en later zou terugbellen. Ik wist dat ik op internet bij andere providers het namelijk goedkoper kon krijgen. bij tele 2 en kpn is het ongeveer 10 euro per maand goedkoper. Daarom belde ik nogmaals met de klantenservice met de vraag of er toch  nog wat aan de prijs gedaan kon worden. Er werd mij aangegeven dat dit niet mogelijk was en dat 68 euro de uiterste prijs zou zijn. daarnaast had ik nog een aantal vragen over hoe het werkt wanneer je 5 gb op 1 dag hebt verbruikt. moet je dan elke keer zelf opnieuw aanvullen?. Mij werd aangegeven dat dit niet hoefde en dat dat allemaal automatisch ging. ik heb nog explicie gevraagd. stel dat ik op 1 dag 30 gb gebruik hoef ik dus niks te doen om nieuwe gb bij te krijgen. er werd aangeven dat dit niet hoefde en alles automtaisch zou gaan. Ik heb aangegeven dat ik nog weer zou terugbellen om er toch nog kort over na te denken. Uiteindelijk besloot ik maar om het te doen aangezien ik het echt nodig heb voor mijn werk. toen ik de klantenservice belde om dit te gaan regelen werdt tot mijn verbazing verteld dat ik de vorige keren verkeerd geinformeerd was. ik kon namelijk geen korting van 5 euro krijgen omdat ik me contract openbrak. ik zou nu 73 euro per maand moeten gaan betalen. Mevrouw van de klantenservice gaf mij aan om een klacht in te dienen per mail. dit heb ik gedaan met de vraag of ik hier over gebeld kon worden aangezien het een lang verhaal is. Ik ben hier 1 keer overgebeld maar toen hoorde ik niks. daarna kreeg ik een lege mail terug met niks erin. Omdat ik toch het internet nodig had heb ik besloten toch het abbonement af te sluiten en daarna maar verder te gaan met mijn klacht. nou tot op heden heb ik dus nog niks meer gehoord. ik zou hier graag over gebeld worden. ik ben meerdere malen verkeerd geinformeerd door jullie. daarnaast is het zo dat ook niet na 5gb elke keer je gb automatisch aangevuld worden. Ik wil hier graag over gebeld worden. anders voel ik mij genoodszaakd om me rechtsbijstandsverzekering me te laten helpen. 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @markmolleman 

 

Jeetje wat een verhaal. In dit geval raad ik aan om terug te reageren op de mail zodat de juiste afdeling hiermee aan de slag kan. Zodra je terug reageert komt de e-mail automatisch weer bij ons binnen.

Mijn advies hierin is eigenlijk om de aanvraag stop te zetten als je nog geen klacht had ingediend. Zodra je namelijk akkoord geeft, ga je akkoord met de prijs en tarieven. Daarnaast kan ik via hier geen Vodafone Next aanvragen voor je. In dit geval zou ik het nu zo laten omdat je hierover een klacht hebt ingediend.

 

Hopelijk wordt het snel voor je opgelost @markmolleman 

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @markmolleman 

 

Jeetje wat een verhaal. In dit geval raad ik aan om terug te reageren op de mail zodat de juiste afdeling hiermee aan de slag kan. Zodra je terug reageert komt de e-mail automatisch weer bij ons binnen.

Mijn advies hierin is eigenlijk om de aanvraag stop te zetten als je nog geen klacht had ingediend. Zodra je namelijk akkoord geeft, ga je akkoord met de prijs en tarieven. Daarnaast kan ik via hier geen Vodafone Next aanvragen voor je. In dit geval zou ik het nu zo laten omdat je hierover een klacht hebt ingediend.

 

Hopelijk wordt het snel voor je opgelost @markmolleman 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels voor je opgelost @markmolleman?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic