Henk1954

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

compensatie/oplossing rechterlijke uitspraak

Ben al geruime tijd bezig met een klacht/verzoek tot oplossing over het volgende wat ik geruime tijd geleden heb gevraagd en na diverse contacten nog steeds geen oplossing. Ik kopieer een email wat de strekking aangeeft. Ben nog steeds kwaad dat hier niet adequaat op gereageerd wordt.

 
 

 Antwoord op je e-mail Consumer - Vraag over Klacht

 

 13/02/2020 15:46 Ons antwoord

Met vriendelijke groet,

Naam
Vodafone Online Feedback

 19/12/2019 17:39 Reactie.

Beste heer, mevrouw,
 
Bedankt voor je feedback!
 
We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 5 werkdagen van antwoord voorzien.

Mocht je liever direct contact met ons hebben dan kun je ons op elk moment bereiken via de chat.

 

Klik hier om direct een medewerker te spreken op de chat

 

Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.

 

Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice

 

 

 

 19/12/2019 17:39 Uw vraag

Categorie : klacht
Channel : Web Consumer
Aanhef : M
Naam : *****
Mobiel : *****
Telefoon :
E-mail : ******
Klantnummer :
Opmerking : betr.afhandeling tel.vraagstelling over wat Vodafone doet met klanten welke al in het verleden (tel.) gereageerd hebben over de uitspraak van de rechter aangaande de "gratis telefoon bij abbo's ".
In (geschat) 1999 heb ik al abonnementen lopen bij resp. Libertel en Vodafone. Heb mij niet aangemeld bij consumentenorganisaties om mee te doen in de verwachting dat Vodafone zijn benadeelde klanten we zou benaderen. Tenslotte had de rechter gezegd Vodafone doet iets niet goed. Heb hierover in het verleden wel contact gehad met de klantenservice! Toen was er nog niets bekend over een eventuele afhandeling. Ik voel mij als loyale klant gedupeerd. In tevredenheid over Vodafone ben ik niet naar de rechter gestapt, maar nu blijkt dat ik mijn rechten verspeeld heb? Dit lijkt mij niet juist.
Ik heb dan ook 2 vragen:
a. gaat Vodafone mij compenseren
b. zo niet wat kan ik dan doen.

Graag hoor ik van jullie.
Vr.gr.,
****
p.s. alvast prettige feestdagen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Henk1954 

Welkom op de community.
Ik heb je gegevens verwijderd omdat het een openbaar forum is.
Ik heb het verzoek erbij gepakt en ik zie dat je op 13-01-2020 hierover contact hebt opgenomen met de klantenservice. 
In dit gesprek is medegedeeld dat je hiervoor tijdig had moeten aanmelden bij een van de consumentenclaims. Hierdoor kom je niet in aanmerking voor een schikking.

Doordat je hierover contact hebt gehad met de klantenservice, is de klacht gesloten. 


 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Henk1954 

Welkom op de community.
Ik heb je gegevens verwijderd omdat het een openbaar forum is.
Ik heb het verzoek erbij gepakt en ik zie dat je op 13-01-2020 hierover contact hebt opgenomen met de klantenservice. 
In dit gesprek is medegedeeld dat je hiervoor tijdig had moeten aanmelden bij een van de consumentenclaims. Hierdoor kom je niet in aanmerking voor een schikking.

Doordat je hierover contact hebt gehad met de klantenservice, is de klacht gesloten. 


 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic