kroonvaarder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

code verwijderen

Heb zelf een samsung S3 en heb mijn vorige Samsung aan mijn zoon overgedaan.
Mijn zoon heeft in de de samsung zijn eigen simkaartje gezet (van tele2) in deze samsung had ik een veiligheid aangezet dat als er een andere simkaart in gezet zou worden er een mailtje naar een nader op te geven email adres zou worden gestuurt.
Dat gebeurt nu ook regelmatig, tot vervelens toe.
Het apperaat vraag om een 6 cijferige code die ik niet meer weet.
Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?/uit kan zetten.

Bijvoorbaat dank Gerrit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @kroonvaarder

Dat heeft te maken met mobile protect. Dit kun je uitzetten via My Vodafone.
Mocht dat niet lukken dan kan de Klantenservice de code voor je resetten. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

Bekijk in context

2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @kroonvaarder

Dat heeft te maken met mobile protect. Dit kun je uitzetten via My Vodafone.
Mocht dat niet lukken dan kan de Klantenservice de code voor je resetten. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

kroonvaarder
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je antwoord, gaat zeker lukken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic