Johan18

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

chromebrowser start outlook.office.com niet meer op mijn mobiel

Sinds gisteravond start als ik via mijn mobiel inlog via chrome op office 365 outlook niet meer op. Ik krijg steeds de melding er is iets misgegaan en en dan ipadres 109.37.134.33 met vermelding failed to load javascript

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Johan18
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Probleem opgelost. Terug naar fabrieksinstellingen is mij iets te radicaal. Gelukkig dacht ik ineens even inloggen met een ander account. Dat gedaan en toen opende outlook wel. Daarna weer via mijn werkaccount ingelogd en floeps, nu ging outlook wel direct open. Strange but true en gelukkig werkt het weer normaal

Bekijk in context

8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Johan18 ,

Welk toestel gebruik je? Is de software van Chrome als op je toestel up-to-date? Via 4G of WiFi?

Ik neem aan dat je via office.com probeert in te loggen? Eventueel zou je kunnen kijken of dit een probleem is met de browser. Probeer Samsung Internet bij een Samsung toestel, Firefox of Edge.

Je kunt ook eventueel kijken of het legen van de cache succesvol is.

Johan18
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Huawei p30pro. Gisteren is mijn chrome app geupdate, daarna probleem. Andere office item zoals sharepoint en one drive starten wel op. Probleem zowel bij 4G alsmede wifi. Cache etc reeds geleegd. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Johan18 
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Hmm, op het eerste oog lijkt het probleem naar mijn idee in de Chrome App te zitten, aangezien het euvel zowel speelt via 4G als wifi. Hiermee heb je het netwerk zelf als mogelijke oorzaak al uitgesloten. En ook omdat je aangeeft dat het juist is gebeurd nadat je de Chrome App hebt geupdate. 
 

SamsungExpert wrote:

Ik neem aan dat je via office.com probeert in te loggen? Eventueel zou je kunnen kijken of dit een probleem is met de browser. Probeer Samsung Internet bij een Samsung toestel, Firefox of Edge.

Heb je toevallig nog de mogelijkheid gehad om deze handige tip van @SamsungExpert te checken? Want als het wel werkt in een andere browser, dan bevestigd dit ook weer dat de kans heel reëel is dat het in de Chrome App zit. 

Johan18
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia, 

 

Het ligt blijkbaar ook niet aan de chrome app. Heb office 365 ook opgestart via firefox en browser van huawei, resultaat is zelfde foutmelding. Huawei van partner gepakt, huawei mate 20, en hier op office 365 ingelogd en outlook geactiveerd en hier start mijn mail wel gewoon op. Zij heeft ook abonnement bij Vodafone, dus daar kan het ook niet aan liggen. Blijft volgens mij mijn toestel en/of de androidversie over. Snap de link echter met javascriptfout helemaal niet. Tja, wat te doen? 

Johan18
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De foutmelding die ik steeds krijg. clientIPAddress: 2001:1c01:350e:5400:603a:be77:b874:c54fcId: 9AF04DF36320455ABF3E39750AAC22C5app: Minist: undefinedreqid: undefinedwsver: undefinedefe: undefinedebe: undefinedet: ClientErroresrc: Scripterr: Error: Failed to load javascript.estack: Error: Failed to load javascript.
    at e.<anonymous> (https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63-83dd-4f3e-993d-38fdf1d95257:369:61798)
    at https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63-83dd-4f3e-993d-38fdf1d95257:354:2388
    at Object.next (https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63-83dd-4f3e-993d-38fdf1d95257:354:2493)
    at https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63-83dd-4f3e-993d-38fdf1d95257:354:1430
    at new Promise (<anonymous>)
    at c (https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63-83dd-4f3e-993d-38fdf1d95257:354:1204)
    at e.t.onLoadFailed (https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63-83dd-4f3e-993d-38fdf1d95257:369:61404)
    at e.<anonymous> (https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63-83dd-4f3e-993d-38fdf1d95257:369:60459)
    at https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63-83dd-4f3e-993d-38fdf1d95257:354:2388
    at Object.throw (https://outlook.office.com/mail/?bO=1&sessionId=3d84ac63ts: 2021-01-07 15:02:57Z
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hmm, het is zeker wel een bijzonder mysterie @Johan18 ! Waar ik aan zit te denken is om je toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als je dit doet vergeet dan vooral niet een back-up te maken.

Johan18
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Probleem opgelost. Terug naar fabrieksinstellingen is mij iets te radicaal. Gelukkig dacht ik ineens even inloggen met een ander account. Dat gedaan en toen opende outlook wel. Daarna weer via mijn werkaccount ingelogd en floeps, nu ging outlook wel direct open. Strange but true en gelukkig werkt het weer normaal

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Johan18 voor de terugkoppeling! Fijn om te horen dat je het hiermee kon oplossen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic