Theo J

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bundel 10 + 5 gig niet ontvangen

Ik heb een bevestiging van een bundel 10 +5 gig

Die ik betaald heb .

Echter de 5 gig niet ontvangen. 

Krijg nu het antwoord dat de actie afgesloten is.

Dit is dus contract breuk. 

Graag nog mijn 5 gig bij mijn account toe voegen 

Zoals afgesproken. 

Met vriendelijke groet Theo Visser 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11895Posts
  • 3492Oplossingen
  • 3113Likes

Beste @Theo J 
Het is niet de bedoeling om weer een topic te openen met dezelfde vraag. Dit maakt het voor de Vodafone medewerker alleen maar verwarrend en ook voor de klanten die zoeken naar het zelfde antwoord. 

Wil je aub op de topic blijven die je al had geopend en waar ook al een communicatie op is geweest. Dan vraag ik Vodafone om deze topic te sluiten. 

We gaan verder op deze topic:
https://forum.vodafone.nl/mobiel-internet-135/mb-bundel-gekocht-10-g-5-g-gratis-de-5-g-niet-ontvange...

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11895Posts
  • 3492Oplossingen
  • 3113Likes

Beste @Theo J 
Het is niet de bedoeling om weer een topic te openen met dezelfde vraag. Dit maakt het voor de Vodafone medewerker alleen maar verwarrend en ook voor de klanten die zoeken naar het zelfde antwoord. 

Wil je aub op de topic blijven die je al had geopend en waar ook al een communicatie op is geweest. Dan vraag ik Vodafone om deze topic te sluiten. 

We gaan verder op deze topic:
https://forum.vodafone.nl/mobiel-internet-135/mb-bundel-gekocht-10-g-5-g-gratis-de-5-g-niet-ontvange...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic