shirleyhutter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buitensporig dataverbruik met hoge kosten

Beste mensen,
 
Ik en mijn gezin zijn trouwe Vodafone gebruikers. Ik heb een oude iPhone 3G met een SO Bel + SMS-2 400. Vorig jaar rond de meimaand heb ik Vodafone gebeld en kreeg ik een betere deal, meer minuten voor minder geld, omdat ik eigenlijk maar weinig gebruik maak van mijn mobiel. Sinds die tijd heb ik toch buitensporig hoge rekeningen, omdat er opeens veel dataverkeer blijkt te zijn. Toch gebruik ik mijn mobiel minder en al helemaal niet voor het internet, vooral niet 's nachts.
 
Ik heb gegoogled bij verschillende klachtensites en ontdekt dat meerdere mensen ditzelfde probleem hebben.
 
Ik heb mijn facturen gecheckt en hebt uitgevonden dat dit vaak om 00.00 begon, en wel 11 uur achter elkaar doorging. Mijn apparaat was toen in slaapstand, omdat ik het dan nooit gebruik en dan slaap.
 
Er is niets veranderd aan mijn telefoon, en ik ga het internet alleen op als ik thuis ben met wifi, dat een heel sterk signaal heeft. De rest van mijn familie hebben ook iPhones, en niemand heeft ditzelfde probleem.
 
Sinds nu heb ik minstens 50 - 100 euro per maand te veel betaald. Graag zou ik restitutie van deze bedragen willen hebben.
 
Met vriendelijke groet,
 
Shirley Hutter
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Shirley,

Vervelend probleem wat je hebt. Ik wil je toch aanraden hier contact met Vodafone over op te nemen.

Dit forum is meer bedoeld voor technisch gerelateerde vragen.

Succes iig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic