Manuel1987

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buitenland

Hallo,

Sinds kort kan ik niet meer gebeld worden in het buitenland, want als ik het netwerk wil selecteren dan komt er een melding "sim ondersteund het netwerk niet". Soms als ik een goeie dag heb kan ik hem even selecteren en valt hij naar een paar seconden weer uit. Dit is sinds een maand. Ik heb er alles al aan geprobeerd maar kom er niet aan uit. Dit is super irritant aangezien ik in het buitenland werk.
6 Reacties 6
Manuel1987
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand geen antwoord op dus??
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Manuel,

Sorry voor het late antwoord. We hebben je vraag waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Heb je je simkaart ook al eens in een ander toestel getest? Zo kun je erachter komen of het aan je toestel of aan het netwerk/simkaart ligt.

Ik hoor het graag van je.
Manuel1987
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Serkan,

Het moet wel aan mijn simkaart liggen want eerst deed het netwerk wel gewoon. En soms als ik het netwerk selecteer dan schakel hij over maar dan naar een paar seconden weer uit. Maar als ik mijn roaming dan aanzet dan blijft hij langer aan. Daarna krijg ik de melding dat mijn simkaart het netwerk niet ondersteund.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Test je simkaart voor alle zekerheid toch even in een ander toestel. Als je dan dezelfde problemen hebt weten we al meer
Manuel1987
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hem in een ander toestel gehad en hier ook het zelfde.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat klinkt als een defecte simkaart. Ben je af en toe in Nederland? Loop dan even binnen bij een Vodafone Winkel voor een nieuwe simkaart.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic