berdienb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buitenland

Ik had een zakelijke abonnement. Dit zou nu een particulier abonnement moeten zijn, maar wanneer ik mijn buitenland alles in 1 blox wil aanzetten wordt aangegeven dat dit niet kan, doordat mijn huidige abonnement zakelijk zou zijn. .. ik ben nu in Oostenrijk en wil het graag asap aanzetten. Wanneer ik een sms stuur naar 4000 Dan krijg ik standaard als reactie dat er een technische storing is.
Help aub, wil graag mijn buitenland blox aanzetten.

Bedankt,
Groet

1 Reactie 1
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je je abonnement van een bedrijf hebt "verhuisd" naar particulier dan kan het nog steeds een zakelijke abonnementsvorm zijn. Alleen als je hebt verlengd naar een particuliere vorm dan is het écht particulier.

Je moet als je een zakelijke vorm hebt via 1200 de klantenservice bellen (vaak gratis vanuit NL voor zakelijke abonnees, normale kosten vanuit het buitenland), daar kunnen ze de zakelijke variant van de blox aanzetten. Die kost trouwens wel € 4 per dag, maar dan heb je 40 min/sms/MB.

Mocht je toch hebben verlengd naar een particulier abonnement, kijk dan eens of het via My Vodafone wel lukt de Blox te activeren, en bel anders alsnog de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic