Ingie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buiten bundel

Waarom kan ik op My Vodafone niet zien naar welk nummer ik een sms heb verstuurd welke blijkbaar buiten mijn bundel valt?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ingie

Dit kan pas zodra de rekening klaar staat voor je. Dan kun je inderdaad alle specificaties inzien. Op dit moment is het niet eerder mogelijk. Je kunt contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Zij kunnen het natuurlijk wel al voor je inzien.

Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Ingie,

Ik zie dat je al antwoord hebt gekregen van Steven-, maar dit is niet helemaal juist. Als je inlogt met je e-mailadres, dan kun je dit namelijk wel al zien 🙂

Ga na het inloggen op My Vodafone naar:
- Tegoed augustus
- Bekijk de details
- Bekijk je tegoed en verbruik details
- Bekijk verbruik details
- Analyseer details.

Log je nog in met je 06-nummer, dan is het helaas niet mogelijk. Je dient dan de factuur even af te wachten.
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt idd helemaal mijn fout 😞 Solly 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen probleem steven- .
Ingie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik log in met mijn e-mailadres maar kwam niet verder dan 'bekijk verbruik details'. Ik kon 'analyseer details' wel aanklikken maar er gebeur(t)(de) niets.
Nu kan ik juli niet meer zien maar ik kan ook geen rekening openen (hij blijft zoeken maar ook nu gebeurt er niets).
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens de cookies verwijderd en of een andere browser geprobeerd. Mocht dat niet werken raad ik je echt aan om contact op te nemen met de klante service
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic