janita64

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buiten bundel

Ik snap er geen jota van. Zit op 77 € over mijn Internet bundel. Dit kan volgens mij echt niet kloppen. Maar wat als ik nu die 1 gb blox aanzet, vervalt dan die 77€ ?
9 Reacties 9
Bluepower

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fout zit bij Vodafone is een rommeltje met het datverbruik en de app
ND

Meedenker
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Bel morgen eens met de klantenservice. Zij kunnen je zeggen waar de extra kosten vandaan komen en je helpen met een passende oplossing.

Succes!
vincentmdr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

ik heb mijn vraag vanmiddag al via de chat aan de klantenserive gesteld, maar toen werd die chat opeens gesloten en kon ik die ook niet meer openen..

maar mijn probleem:
ik kreeg vandaag een sms waarin stond dat ik al voor 100 euro datakosten buiten mijn bundel had gebruikt. Bij mijn Sim Only RED 2 zijn de kosten voor internetten buiten de bundel 2 euro per 100MB. Dit betekend dus dat ik zo'n 5GB EXTRA zou hebben gebruikt. Dit kan gewoon niet kloppen, zeker gezien het feit dat ik deze maand een week zonder telefoon zat!

Hoe gaat dit opgelost worden Vodafone?
Martin2014

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb bijna hetzelfde ik heb 4 gb en zit nog niet buiten me bundel maar moet al wel 68 euro bij betalen ik bel en sms tevens gratis. Hoe kan dit vodafone??? En julli zeggen al maanden lang je zit over je bundel met dataverkeer. Nou deze maand heb ik nog tegoed en moet al 68 euro bijbetalen. Erg vreemd verhaal !!
Martin2014

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Precies hetzelfde probleem!! Alleen bij mij is het mooiste nog ik heb nog data over en zit 68 euro erover terwijl ik gratis bel en sms. Al maanden dit probleem bijbetalen op dataverkeer terwijl ik nog tegoed over heb !

Bericht Moderator Per:

Ik heb de berichten samengevoegd omdat zij over hetzelfde onderwerp gaan. Het antwoord geldt ook voor de overige cases in dit topic. Groetjes, Per
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @vincentmdr & @Martin2014
2 ogenschijnlijk identieke cases. Toch moeten ze apart en individueel bekeken worden.
Zonder aanvullende informatie wordt dat gokken (doe ik liever in casino ;))
De collega's van onze chat zijn allemaal volop aan het chatten dus je zou via dat kanaal de gevraagde informatie door kunnen geven. Wil je liever telefonisch contact, bel dan 1201
vincentmdr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch handig zo'n forum dan, een antwoord als je moet toch even bellen daar heb je hier natuurlijk geen moer aan.. ik dacht probeer het zo want met die 'klantenservice' heb ik maar weinig goede ervaring 😞 om moedeloos van te worden
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @vincentmdr ,
Inderdaad niet iedere ingang is voor elk issue geschikt:
+ Op het moment dat we privacy gevoelige informatie van je nodig hebben, dan kan dit niet via het forum.
+ Op een forum helpen gebruikers onderling.

Omdat dat in jouw geval niet mogelijk is, heb ik 2 opties:
- Afwachten tot een medegebruiker je aangeeft dat men je niet kan helpen
- Je wijzen op de wegen die je wél kunt bewandelen

Ik heb gemeend voor optie 2 te moeten gaan, om een beetje schot in de zaak te houden.
Groetjes, Per
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @janita64 ,
We kunnen altijd even samen kijken hoe het komt dat je zoveel buiten je bundel aan het gebruiken bent. We kunnen niet zien welke sites er bezocht worden maar misschien zien we wel vreemde patronen. Neem even via de chat of telefonisch contact op met de collega's van de klantenservice svp.

Als je een BloX aansluit heeft dat geen ivloed op reeds gemaakte kosten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic