Hallo,
Ik post dit namens mijn vriendin, een tijd je geleden heeft zei een vodafone abonnement afgesloten. Het gaat om een iphone 5s, nu 1 maand later is boven haar te goed gekomen namelijk 20 euro extra op maandelijkse abonnement kosten wat redelijk veel is. Hierop heeft ze vodafone gebeld en ze een assitent aan de lijn kreeg. Uiteindelijk heeft ze verteld wat er mis was en ze geen melding kreeg van het limiet of hoeveel internet mb ze nog over had wat normaal gesproken wel aan de orde is, de vodafone assient zei hierop dat het bedrag wat ze extra moet betalen niet betaald hoefde te worden. Gisteravond heeft ze een rekening gekregen waarop dit bedrag niet is afgeschreven en dus de volle pond moet betalen omdat vodafone geen bericht heeft verstuurd dat ze bijna over haar limiet ging of gaat. Kan dit bedrag terug geclaimed worden, volgens de vodafone assisent van wel die hier een notitie van had gemaakt maar ze niets heeft gemerkt en toch de volle pond moest betalen?
Met vriendelijke groet,
Egimatic