Hoi
Roest30 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Over welke BloX gaat het? (Alles in 1 Wereld staat geloof ik aan en BloX Beperkt Internet)
Je kan in je via
My Vodafone account zelf een BloX aanzetten of juist weer uitzetten. Login en kies in het menu voor Producten -> Extra Opties (BloX aan- of uitzetten).
De bovenste BloXen zijn die jij actief hebt. Klik hierop en dan kan je deze aan- of uitzetten, tenminste, hier lukt dat wel. BloX Beperkt Internet zou ik aan laten staan en als je nooit buiten de EU komt kan je Alles in 1 Wereld best uitzetten. Maar lukt het nu niet via deze weg, dan zou ik even contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze te bellen of door een
chat te starten.
Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Het is maar wat jij graag wilt doen om contact op te nemen. Die kunnen in het systeem kijken, dat kunnen wij klanten onder elkaar niet
😉