janneke01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blox buitenland

Hoe kan het zijn dat als ik eerst een gratis prepaid blox buitenland had bij elke opwaardering en ik zonder dat ik het veranderd heb opeens een andere blox krijg omdat de blox opeens verdwenen is zonder mededeling, De enige mededeling was dat toen ik opwaardeerde dat ik een sms kreeg met welke blox ik had maar dat was een andere blox die ik ook helemaal niet nodig heb en nu moet ik ineens betalen voor de blox en die blox is niet vandaag om 22.00 veranderd. Ik ben express bij vodafone gebleven vanwege deze blox. Ik vraag me af of het wettelijk wel mag iets veranderen en anderen niet op de hoogte stellen dat het veranderd of dat iets er niet meer is en dat het naar iets anders veranderd word


1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic