Maggs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blox buitenland

Beste Vodafone,

Op het moment zit ik in het buitenland en maak dus gebruik van blox in het buitenland voor €2 per dag. Echter worden alle kosten apart in rekening gebracht, zie ik in de "my Vodafone"app. Hierdoor zou ik gisteren alleen al €7 aan kosten hebben gemaakt. Mijns inziens klopt dit niet, vandaar dat ik contact met jullie probeer op te nemen. Ik loop hierbij tegen de volgende zaken aan:

- rekeningen van de afgelopen maanden kan ik niet openen via de Vodafone app. Ik zou namelijk wel willen weten of dit probleem al langer speelt
- de chat via de Vodafone app is niet beschikbaar
- vanochtend opgeteld 16 minuten in de wacht gehangen bij jullie servicenummer, ik ben echter niet geholpen.

Zouden jullie me via dit forum kunnen helpen?
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Maggs

Betreft het inzien van gebruikte data etc dien je contact op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier kunnen we je niet verder helpen. Hier worden namelijk geen privacy gevoelige gegevens gedeeld en tevens kan ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone.

Via de app zijn alleen de totale in te zien. Via de website van my vodafone kun je de rekening inzien. Het kan druk zijn geweest zowel bij de chat als de klantenservice. Echter dient dit via hun te gaan.

Alvast wel een fijn verblijf nog!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic