Ramtamtam

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

blokkeringscode

Hallo,
ik heb enige tijd geleden mijn telefoon simlockvrij gemaakt en een andere kaart in gebruikt.
Nu heb ik er weer een vodafone prepaidkaart erin gestopt, maar nu vraagt hij om een blokkeringscode.
Ik heb nog eens de procedure van simlockvrij maken gevolgt, maar dat haalt niets uit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ramtamtam
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Op het toestel staan alle sloten open en de pincode is 0000 van een nieuwe kaart.
Ik heb het opgelost door maar een "vreemde " kaartje in te stoppen, maar dat is natuurlijk niet de goede oplossing. Deze oplossing geeft wel een goed resultaa!!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Ramtamtam, als je toestel eenmaal simlock-vrij is dan blijft het dat ook. Vraagt je toestel niet gewoon om de sim-pincode? Zolang je die niet veranderd is hij 0000 (aanpassen is wel sterk aan te raden uiteraard).
Ramtamtam
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dat is dus niet het geval.Ik heb het met de nieuwe vodafonekaart geprobeert (0000), maar dan geeft hij aan dat de code verkeerd is.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Weet je zeker dat dat de juist code bij de simkaart is? Als het toestel simlock vrij is moeten écht alle kaartjes er in werken.
Ramtamtam
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Op het toestel staan alle sloten open en de pincode is 0000 van een nieuwe kaart.
Ik heb het opgelost door maar een "vreemde " kaartje in te stoppen, maar dat is natuurlijk niet de goede oplossing. Deze oplossing geeft wel een goed resultaa!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bedankt voor de terugkoppeling! Ik ga ervan uit dat het hiermee dus is opgelost.
vidal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo

ik ben mijn sim kaart kwijt geraakt
mijn vraag is kan ik nog het zelfde nummer bij jullie aanvragen want het is praidpaid nummer

groetjes vidal
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic