pien3399

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blokkering

Belachelijk! Rekening voor 28-03 betalen : 28-03 Afgesloten !
Geen herinnering, geen aanmaning. gewoon op de de 28e om 8.00 uur afgesloten! Klantvriendelijkhied ten top! En het mooiste is nog dat ie op 27-03 betaald is. maar nog niet verwerkt! Dat kan nl 1 a 2 dagen duren. nu zeker met pasen. Volgens mij mag het niet eens, blokkeren op vervaldatum zonder herinnering te sturen.
3 Reacties 3
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Dag Pien3399,
 
Dat klinkt inderdaad erg vervelend. Ik adviseer je om eens contact op te nemen met de afdeling betalingen van de klantenservice. Wellicht dat zij kunnen zien wat er gebeurd is. Normaal wordt je namelijk niet zomaar afgesloten zonder notificatie of andere reden, wellicht dat er nog iets anders speelt wat opgelost kan worden.
 
In ieder geval succes en alvast een vrolijk pasen 😄
evadk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone,

Ik zit met hetzelfde probleem, de rekening moest voor 5 december betaald zijn.
De rekening is op 4 december betaald, echter nu is het 6 december en zijn mijn uitgaande oproepen geblokkeerd.
Het getuigd niet van veel klantvriendelijkheid om zonder verificatie en aankondiging uw klanten met zo'n sanctie te confronteren.
Mijnsinziens is de vertraging in jullie administratie niet het probleem van de klant.
Het is ook niet mogelijk om telefonisch nog contact met jullie op te nemen via 1201.
Ik hoop dat dit probleem middels deze weg nog voor het weekend kan worden opgelost.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Evadk,

Allereerst welkom op het forum.

Het verwerken van een betaling kan een aantal werkdagen duren, dit is ook afhankelijk van de wijze waarop de betaling is gedaan. Nadat een betaling door ons is verwerkt en er geen andere openstaande facturen zijn, wordt een eventuele blokkade automatisch verwijderd.

Ik raad je aan het de komende dagen even af te wachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic