cold_blood1997

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

blokkering van een nummer

hallo, 
 
ik heb een vraag. Kan je ook iemands nummer blokkeren? Mijn ex vriendin doet erg gemeen tegen me en heeft me heel erg gekwetst en zoek alleen maar ruzie met mij. Nadat ik dr een aantal maanden geleden op watchapp heb geblokkeerd smst ze me nu. Kan ik haar laten blokkeren?
 
MvG,
Niels
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey Niels, dat is inderdaad heel erg vervelend. Wat je bij ons kunt doen is een klacht indienen over telefonische overlast. Dat kan via dit formulier.

Bij de meeste toestellen kan het niet, maar op een beperkt aantal toestellen kan je ook specifieke nummers "blokkeren" via toestelopties of een app. Je "blacklist" ze dan. Het nummer is dan niet echt geblokkeerd, maar je telefoon gaat gewoon niet over als je gebeld wordt of verwijderd sms'jes van een bepaald nummer zonder dat je merkt dat ze er zijn. Dat kan ook een optie zijn.
Ik zou even googlen of zo'n optie voor jouw toestel ook beschikbaar is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey Niels, dat is inderdaad heel erg vervelend. Wat je bij ons kunt doen is een klacht indienen over telefonische overlast. Dat kan via dit formulier.

Bij de meeste toestellen kan het niet, maar op een beperkt aantal toestellen kan je ook specifieke nummers "blokkeren" via toestelopties of een app. Je "blacklist" ze dan. Het nummer is dan niet echt geblokkeerd, maar je telefoon gaat gewoon niet over als je gebeld wordt of verwijderd sms'jes van een bepaald nummer zonder dat je merkt dat ze er zijn. Dat kan ook een optie zijn.
Ik zou even googlen of zo'n optie voor jouw toestel ook beschikbaar is.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Niels,

Ik heb je berichtje trouwens even naar het juiste topic verplaatst aangezien je jouw bericht in het off-topic gedeelte had gezet. 😄 Ik denk dat je berichtje hier iets beter thuis hoort.
cold_blood1997
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heel erg bedankt! ik heb nu zo'n app 😉
 
THNX! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic