faabs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blokkade

Ik gebruik mijn telefoon vooral op het werk nu blijkt dat alles werd afgesloten inclusief mijn internet ik kreeg dit sms te laat binnen aangezien ikzelf in het buitenland zat en mij telefoon op het werk. Wat kan ik doen om weer te deblokkeren
6 Reacties 6
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @faabs
Dat is geen goed teken als je telefoon geblokkeerd is. Ik kan uit je bericht helaas niet opmaken waarom er een blokkade op gezet is. Via het forum gaan we daar waarschijnlijk ook niet achter komen. Om dit te kunnen bekijken, hebben we namelijk gegevens nodig die je hier niet wil achterlaten;)

Als je het online wil navragen, dan kun je het best via Facebook een privébericht sturen met de volgende gegevens:
-je mobiele nummer
-de naam en de geboortedatum van de contractant
-postcode en huisnummer
-je klantnummer (9 cijfers begint met een 3)
-en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Vind je het makkelijker en sneller om telefonisch een antwoord op je vragen te krijgen, bel dan even met
+31 6 54 500 100. Dit nummer is met ieder mobiel en vast toestel uit binnen- en buitenland te bereiken.

Succes, Per
Mustafa36

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Ik heb ook hetzelfde probleem , sms'je gekregen van Vodafone , als ik niet voor 10 maart gereageerd heb , krijg ik ook blokkade , ik ben ook in het buitenland . Die nummer die van Vodafone gekregen heb 003433514521 werkt niet . Morgen is zondag , wat moet ik dan doen ?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Mustafa36 ,

Heb je zoals moderator @Per zei deze optie geprobeerd via Facebook? Of het een officieel of niet officieel bericht kan ik niet bepalen via het Forum. Dit kan de Webcare crew waarschijnlijk wel gewoon weten.
Mustafa36

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank u wel allereerst ,
Via facebook heb ik het nog niet geprobeerd omdat mijn telefoon nog niet geblokkeerd is .
Maandag ochtend tot 12 uur heb ik wel tijd om dit op te lossen , ik ga telefonisch contact opnemen met klantenservice van Vodafone . Omdat mijn rekening zo hoog is denk ik (op dit moment ) heb ik zo een sms'je gekregen 😞
Kan ik het dan telefonisch oplossen , zodat ik door ga met bellen en alles .
Is het dan probleem voor Vodafone dat ik zo veel telefoon gebruikt in het buitenland .ik wil niet vanaf maandag zonder telefoon 😞
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Mustafa36 ,

Je zou eens contact kunnen nemen met de klantenservice en hierover te vragen.
Zij kunnen dan bekijken wat er allemaal gaande is.
Als je rekening hoog staat (als je denkt) zou ik in ieder geval voor nu geen gebruik maken van het netwerk dat extra kosten kan meerekenen.

Ik wens je in ieder geval veel succes, en heb je nog enige vragen zijn die van harte welkom op het Vodafone Forum.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het zou kunnen dat uit voorzorg een blokkade volgt bij hoge kosten. Bijvoorbeeld als je kosten tot 600 euro opgelopen zijn, we willen de klanten niet met problemen opzadelen en daarom moet je even bellen, als de kosten bewust zijn dan kan dit besproken worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic