thrilliej

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blokkade af of niet?

hallo,

ik heb een zeer dringende vraag omtrent mijn abbonement.
Door wat problemen had ik ff een achterstand met mijn betalingen zodoende dat er gister een blokkade op is gezet.
heb vannochtend gebeld naar klantenservice deze heeft mij bevestig en de blokkade weer opgeheven.. daarna kon ik gewoon weer bellen.
maar later kwam ik erachter dat ik geen 3g had... bleek uiteindelijk ook niet gebeld kon worden en kon geen berichten sturen en ontvangen...
dat laatste vind ik zeer vervelend aangezien mijn ex vriendin dit weekend weer terug ga naar usa. en zij mijn andere mobiel heeft van vodafone, nu kan ik haar dus niet bellen en niet smsen. en niet whatsappen omdat er niks lukt..
heb vandaag 100x naar klantenservice gebeld en iedere keer werd er gezegd dat er geen blokkaden meer opzit... wanneer ik inlog op mijn vodafone staat er dat ik nog wel een blokkade heb..

ik snap er helemaal niks meer van.... hoe kan ik niet smsen, geen internet hebben en niet gebeld worden als de blokkade er af is zoals klantenservice iedere x zegt?? want als blokkade er op zit zou ik ook niet kunnen bellen..

en het is zeer belangrijk voor mij dat alles werkt dit ivm mijn ex waar ik alleen mee sms en zij mij en ik haar berichten niet zal ontvangen...

wie o wie kan mij helpen dit weer werkend te maken???
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @thrilliej,

Wat vervelend dat je sinds de deblokkering nog niet alle diensten kunt gebruiken. Wanneer je wel weer kon bellen na de deblokkering dan is de blokkade technisch wel verwijderd van ons netwerk. Het is dan ook apart dat de rest nog niet werkt. Kijk daarom eens de stappen in dit topic. Wellicht dat hiermee al de oorzaak gevonden kan worden. Mocht het daarmee niet werken noteer dan de uitkomst van de test die zijn gedaan in dit topic. Vermeld ook de postcode waar je deze problemen ondervindt. Dan kunnen we hopelijk samen achter de oorzaak komen en hiermee het probleem oplossen.

De melding op je My Vodafone kan nog even blijven staan nadat je weer bent gedeblokkeerd. De technisch verwerking ervan kan even duren. Mocht de melding er over een tijdje nog steeds staan neem dan even opnieuw contact op met de klantenservice. Er kan dan gekeken worden waar dit mee te maken heeft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic