dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Waarom staat er al twee dagen dat mijn gegevens binnen 2 minuten zichtbaar zijn? Ik wil het abonnement meteen na activeren beëindigen zodat deze na de proefperiode automatisch en tegen betaling verlengd wordt. Zie print screen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dries81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Na uiteindelijk 6 dagen was mijn abonnement zichtbaar in het overzicht. Ik heb het abonnement meteen beëindigend. Nu hopen dat Vodafone deze niet in rekening brengt zoals mijn andere offer. Bedankt voor het meedenken

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi dries81
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk wel heel vreemd maar misschien kan je je via een andere weg nog verwijderen van het abonnement en/of is je probleem inmiddels al opgelost? Volgens Vodafone kan je je via deze url opzeggen bij Blendle. Mocht daar geen abonnement tussen staan dan heb je via Vodafone ook geen abonnement lopen en dan zal je even moeten kijken op de website van Blendle: https://www.blendle.support/hc/nl/articles/115000241212-Hoe-kan-ik-mijn-abonnement-op-Blendle-Premiu...

Hopende dat dit je verder op weg helpt en laat nog even weten of het is gelukt om het te stoppen. Is dit het juiste antwoord, geef het dan aan als Best Antwoord, daar help je andere gebruikers ook weer mee. Anders zal toch iemand van Vodafone mee moeten kijken en dat kan alleen via de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel zou je ook een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Vragen worden op volgorde aangenomen.
dries81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hi, die url leidt dus naar de pagina waar ik een printscreen van maakte. Daar staat het Apple Music abbo (1 mnd gratis) ook gewoon netjes tussen. En nog steeds staat er (inmiddels dag 4): kom over 2 minuten terug dus wat is hier nou precies aan de hand?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Geen idee, daarom was mijn laatste advies ook, neem contact op met Vodafone via Facebook of Twitter. Misschien dat die voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. Kan daar niets zinnigs over melden omdat dit een klanten helpen klanten community is. Kan alleen adviezen geven.
dries81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Oh sorry. Dacht dat je een moderator was. Bedankt voor je hulp.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
dries81

Wat is ondertussen de status? Verwijder ook eens je cookies en probeer een andere browser als het nog niet gelukt is. Soms heeft het even een refresh nodig! Ik hoor het graag.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag nog een statusupdate dries81! 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons dries81?
dries81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Na uiteindelijk 6 dagen was mijn abonnement zichtbaar in het overzicht. Ik heb het abonnement meteen beëindigend. Nu hopen dat Vodafone deze niet in rekening brengt zoals mijn andere offer. Bedankt voor het meedenken
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Goed dat je het even terug laat weten hier.
Super dat je gelijk je abonnement weer hebt gestopt, en veel plezier de komende tijd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn om te lezen dat het opgelost is dries81.
Mochten er kosten in rekening worden gebracht, start even een topic. Dan kan ik met je meekijken voor de kosten.
Voor nu zal ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic