Hoi
dries81 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk wel heel vreemd maar misschien kan je je via een andere weg nog verwijderen van het abonnement en/of is je probleem inmiddels al opgelost? Volgens Vodafone kan je je via
deze url opzeggen bij Blendle. Mocht daar geen abonnement tussen staan dan heb je via Vodafone ook geen abonnement lopen en dan zal je even moeten kijken op de website van Blendle:
https://www.blendle.support/hc/nl/articles/115000241212-Hoe-kan-ik-mijn-abonnement-op-Blendle-Premiu...Hopende dat dit je verder op weg helpt en laat nog even weten of het is gelukt om het te stoppen. Is dit het juiste antwoord, geef het dan aan als Best Antwoord, daar help je andere gebruikers ook weer mee. Anders zal toch iemand van Vodafone mee moeten kijken en dat kan alleen via de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten.
Eventueel zou je ook een privé bericht kunnen sturen via
Facebook of
Twitter. Vragen worden op volgorde aangenomen.