roberto1806

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

blackberry z10

is het al bekend welke dag de z10 uit komt bij vodafone?
er staat verwacht in week 13 maar hebben jullie al mischien meer informatie?

groetjes

6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Roberto,

Op 2 april wordt in Nederland de BlackBerry Z10 geïntroduceerd. We verwachten dat het toestel enkele dagen later in de winkels ligt. We zijn hier natuurlijk wel afhankelijk van de leverancier, dus een precieze datum kan ik je niet geven.
roberto1806
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
oke bedankt.
ik hoop dat ie er snel is!
cvdburgh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik hoop dat één van de winkels waar ik m'n nummer heb achtergelaten vandaag belt. Phonehouse in Amersfoort was zeer bereidwillig en enthousiast over het toestel. In de Vodafone winkel wist men nog van helemaal niets over te verwachten levering...
E10CDM

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
geadviseerd via Twitter Webcare team om dit forum in de gaten te houden hierover:
 
@vodafoneNL al een datum bekend voor jullie OS 10.1 release voor #z10 van @BlackberryNL ? In andere landen al gebeurd, lost reboot-issue op? 
 
Edit: op 14 mei is ook voor Vodafone OS 10.1 build 1720 beschikbaar gekomen, als 1e in NL, terwijl webcare team van niets wist blijkbaar (of niets mocht zeggen..) helaas random-reboots niet opgelost, wel aandacht, zie apart topic
cvdburgh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb de 'leak' met 10.1.0.2342 geïnstalleerd, en daarmee zijn de reboots weg. Overigens was het klasse van Vodafone NL dat ze de 10.1 direct klaar hadden op de dag dat Thorsten Heins dit aankondigde! Op Amerikaanse fora werd breeduit geklaagd dat hun carriers er wel weer maanden over zouden doen, maar wij, in het 'achtergebleven' Nederland stonden mooi vooraan in de rij. En nu op naar .2342!
E10CDM

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
@cvdburgh: mooi dat bij jou .2342 eea oplost, zie op CB dat er nu een .2354 is die wel een goede battery life heeft
 
zie ander topic: http://forum.vodafone.nl/t5/BlackBerry-toestellen-software/Z10-random-reboots-een-Blackberry-issue-o...
 
bij mij (en bij anderen) lijkt .1916 leak de random-reboots te hebben opgelost, zonder nare bijeffecten
 
al deze leaks zitten zo dicht op elkaar, dat ze uit eenzelfde "batch" lijken te komen waarmee BB tracht openstaande major issues (mn het random rebooten) op te losten, kan geen toeval zijn dat er zoveel gelekt zijn om eea ook bij verschillende carrier-settings te laten testen, doen ze heel slim
 
nu is het dus wachten op meest stabiele versie en dan formele OTA uitrol via carrier, Vodafone in ons geval
volgens laatste posts is er al een Roemeense carrier die .2354 officieel heeft gereleased, dus kan niet heel lang meer duren!
 
UPDATE 5-6-13 17h: helaas, navraag bij Vodafone Webcare via DM leert mij dat er nog NIETS bekend is bij hen danwel technische dient over uitrol volgende OS update, terwijl inmiddels KPN deze wel heeft uitgerold, en ook Vodafone DE. Ben bang dat BB10 en de Z10 voor Vodafone NL niet echt prio hebben, beetje laffe service...
 
UPDATE #2 19-6-13 12h: 
eindelijk: Vodafone OTA update naar 10.1.0.2312 staat klaar, grootte 540Mb
 
wel weer een ander versie nummer dan "werkende" leaks en KPN update van paar weken terug
ga het toch maar proberen, draai al meerdere weken reboot vrij (bijna) op .1916 leak, maar prefer officieel OS
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic