appelsientje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackberry internet pingen wi-fi etc. doet het niet meer

hallo,
ik heb al een paar maanden geleden een blackberry vodafone prepaid kaartje gekocht voor 20 euro,
en mijn internet ping sms deed het allemaal nog gewoon en ik had geen storingen of wat dan ook.
maar op 24 juli deed mijn wi-fi ping en internet het niet meer en ik heb nergens verbinding meer en thuis heb ik mijn blackberry toestel verbonden met mijn eigen wi-fi en mijn internet doet het ok nog steeds niet en me ping, en als ik bijv. een smsje verstuur dan verstuurd ie hem niet.
en aan het begin toen het internet het deed stond er GPRS in hoofdletters maar nu in kleine letters,
 
iemand enig idee ??
 
11 Reacties 11
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Appelsientje,

Welkom op het Vodafone Forum!

maak je wel gebruik van de blackberry internet service?

Meer uitleg hier: http://forum.vodafone.nl/t5/BlackBerry-toestellen-Torch-9800/Uitleg-Blackberry/td-p/3589

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
joepvanraay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heehoi, 
ik heb mijn blackberry nu acht dagen. de eerste dagen ging alles goed, ik heb abbonement met 250 mb internet. maar nu opeens kan ik niet meer op internet, niet meer pingen en whatsappen zonder dat ik mijn wifi aansluit. dus mijn vraag is hoe dit te verhelpen??? gr joep
Annemarii3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Joepvanraay,
 
ik heb precies hetzelfde probleem als jou. Alles doet het via wifi, maar zodra ik geen verbinding met wifi maak kan ik niks meer.. Alleen nog op mijn internet browser, maar niet pingen whatsappen enz..
Misschien ergens een storing??
Heb vodafone al wel een mailtje gestuurd, dus hopelijk wordt het snel opgelost!
Jij ook nog niks gevonden hoe je dit kunt oplossen?
 
Groetjes Annemarie
EvaM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sinds gister 24/09/11 doet ping twitter facebook etc. het ook niet meer als ik geen wifi meer heb als ik dus bijv. naar buiten ga, terwijl ik wel gewoon blackberry blox heb t/m 17/10/11. heb hier nog nooit problemen mee gehad, en lees nu ook meer met het zelfde probleem. hoop dat het snel opgelost word!
 
X
sabrina

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een probleem ik heb een abonnement alles doet het op me bb maar alleen pingen doet het niet weet iemand misschien hoe dat kan????:(
sabrina

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb precies het zelfde probleem als jullie allemaal maar ik kan wel whatsappen alleen pingen doet het niet bij mij
 
gr sabrina
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@all,
 
Wat hebben jullie al geprobeert om het opgelost te krijgen?
Hebben jullie ( vast wel) al eens een battery pull gedaan?
 
Sinds wanneer speelt dit probleem en heb je dit overal?
 
Voed ons met informatie en wij kunnen je (hopelijk) relevante info teruggeven.
peetje77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier het zelfde probloeem, niet kunnen pingen smsen bellen twitteren alles via internet kan niet, hij geeft aan geen netwerk bereik, kan alleen gebeld en gesmst worden...
 
schandalig vind ik dat de klantenservice ook niet is te bereiken, en ik geen reactie krijg op mailtjes
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
peetje77 schreef:
hier het zelfde probloeem, niet kunnen pingen smsen bellen twitteren alles via internet kan niet, hij geeft aan geen netwerk bereik, kan alleen gebeld en gesmst worden...
 
schandalig vind ik dat de klantenservice ook niet is te bereiken, en ik geen reactie krijg op mailtjes
 
 
Op zo'n wijze schrijven wordt op een forum als schreeuwen beschouwd, en dat waardeert men niet echt. Dat gezegd hebbende:
 
Je geeft eigenlijk echt geen informatie, behalve dan dat er iets niet werkt. Wat heb je zelf gedaan? Heb je een abonnement? Heb je Prepaid? Heb je Blackberry Internet Service? Heb je Blackberry Blox?
 
Kortom, aangezien je tegen medegebruikers praat en kennelijk advies wilt: Doe eens wat aardiger tegen ons en geef de juiste info zodat we je inderdaad kunnen helpen.
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
**bleep** Martin, brilliant hoe je dit heb afgehandeld 😄 Kudo voor jouw kerel! Maar inderdaad we hebben meer informatie nodig om je te kunnen helpen met je probleem?!?

Grzz

Blizz
janjansen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik hewb een blackberry gekocht maar ik had al een abbo maar ping doet het niet kan iemand mij helpe
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic