debbyvrossum

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackberry blox doet het niet!!!

ik heb 2 dagen geleden me prepaid blackberry opgewadeerd
nu kan ik me al 2 dagen niet aan melden voor blackberry blox is er een storing of iets???
18 Reacties 18
OFRKC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier. "BLACKBERRY AAN" gesmst naar 4000. Zelfs een bevestigingssms teruggekregen, maar geen internet. Ik heb mijn telefoon al zeker 5 keer opnieuw opgestart zonder succes.....
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey,

We zien geen storingen of dergelijke.
Als jullie via een PM het mobiele nummer willen toesturen kan ik voor jullie kijken of er iets mis gaat.

Je kunt natuurlijk ook inbellen bij onze Smartphone Crew collega's.

Groetjes,

Samantha

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb 20 euro opgewaardeerd. Ik wil me aanmelden voor de blackberry box maar als ik de stappen volg hoor ik dat ik ben aangemeld en dat ik een berichtje ontvang waardoor ik gebruik kan maken van ping internet en dergelijke , maar er gebeurd niks en dan krijg ik  later een berichtje van vodafone waar in staat dat er een technische storing is en ik me niet kan aanmelden voor de vodafone dienst en dat ik het later nog eens moet proberen maar ik wacht nu al 2dagen en ik kan nog steeds niks doen ik zou graag willen weten wat ik dus moet doen.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Samantha,

Kun je me per PM je mobiele nummer eens toezenden? of contact opnemen met de Smartphone Crew?

Op dit ogenblik kunnen we zonder iets na te kijken alleen maar gokken.

Groetjes,
Samantha

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe verstuur je een pm:S
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Als je op de naam of afbeelding klikt kom je op de persoonlijke pagina, daar vind je rechts een link Deze gebruiker een privébericht sturen.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Samantha,

Ik heb je een reactie teruggestuurd, je zou nu rechts boven in een ongelezen bericht moeten zien staan.

@ Casper thnx voor de extra uitleg aan Samantha.

Groetjes,
kemalariff

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey 
 
Gisteren heb ik bij de Ah een vodafone opwaarderbon gehaald, al 2 dagen kan ik me niet aanmelden voor de vodafone dienst. Er staat steeds door een technische storing enz.  Wat moet ik precies doen om dat te voorkomen 
 
groeten
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Hey kemalariff,
 
Welkom op het forum, klote dat het niet werkt (en zo blijkt ook voor meerdere), wat heb je eigenlijk precies al geprobeerd? Ik bedoel je kan een battry pull hebben gedaan, Blackberry Aan smsen naar 4000 of naar My Vodafone pagina en het daar activeren. Wat ik er mee wil zeggen....iets meer informatie wat je al gedaan heb en wat niet, zou ons kunnen helpen om jouw beter te kunnen helpen!
 
Grz
 
Blizz
Hiddeee123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem met de vodafone blackberry blox.. ik probeer het nu al de hele dag maar krijg steeds de melding:
Je kunt je voor deze vodafone dienst niet aanmelden.
 
en een x periode later het bericht dat er een technische storing aan de hand is.. Ik zou graag wat help willen heb mijn blackberry meerdere malen de batterij eruit gehaald...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Wat dacht je van het bellen met de Helpdesk? Als er inderdaad een verkeerd tariefplan aan je BB gekoppeld is kunnen zij dat aanpassen, waarna je alles goed moet kunnen regelen.
 
Dat is in ieder geval iets dat wij als mede-gebruikers hier op het forum niet voor je kunnen doen.
 
Succes.
Schrikkema

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben exact hetzelfde probleem..
Donderdag 2 feb 20 euro opgewaardeerd en via internet geprobeerd bb blox aan te zetten. Eerste instantie wel 12,50 afgeschreven maar geen blox.
Gebeld klantenservice.. 12,50 teruggestort en de dame van Vodafone geprobeerd via hun systeem blox aanzetten.. helaas.
We proberen al dagen, batterij er uit en opnieuw opstarten..
Via sms bb blox aanzetten, via 1200 bellen.. via website en alles werkt gewoon NIET.
Elke keer wel bericht "u krijgt een sms en blablabla" en vervolgens gebeurd er niets. Geen blox aan niets.

Via email en via facebook melding gedaan, nummer vermeldt en enige bericht is "we hebben het doorgestuurd aan de technische dienst en die zoeken het uit".
We zijn 4 dagen verder en nog steeds geen oplossing, geen blox en totaal geen status update. Vraag mij af of er wel echt aan gewerkt wordt helemaal als ik op facebook bij vodafone lees dat iemand hier al 2 weken last van heeft en melding van heeft gedaan.

Sorry vodafone.. ik was altijd vol lof over jullie maar het afgelopen half jaar hebben jullie wel heel erg veel problemen met de blackberry telkens. Dit is namelijk niet eerste keer dat dit ons gebeurd dat blox niet aan kunnen of wel aan gaan maar het gewoon niet doen. Begin december ook al en dan ook nog een paar keer flinke storing.
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Schrikkema,


Het kan zijn dat wel de BloX actief is maar dat deze niet actief is geraakt op het netwerk, er is van de week kort een storing geweest
die daar de oorzaak van kan zijn.

Neem hiervoor contract op met mijn collega's van de klantenservice die kunnen dit controleren en mogelijk herstellen, en mocht
er toch iets anders spelen, geven zijn je nummer door aan de 2de lijn, dan wordt het daar alssnog opgelost.


Schrikkema

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marco,
 
Uw collega's zeggen dat het door gezet is naar de specialisten/
 
Er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben en BB blox NIET aan kunnen zetten. Het zit dus echt bij Vodafone.
We hebben al verschillende mensen gebeld enz. en er is niemand die kan vertellen of het probleem nu duidelijk is en men aan een oplossing werkt of dat alles onduidelijk is. En dat lijkt ook wel te komen doordat elk geval als een aparte zaak gezien wordt terwijl ik denk "als zo veel mensen de blox niet aan kunnen zetten" .. zou er dan niet een probleem op ons netwerk zitten.
 
Aanzetten via klantenservice (iemand van vodafone zelf), 1200, sms aan 400 en via myvodafone.. NIETS werkt.
 
Een storingsmelding en statusupdate zou wel eens fijn zijn.
 
Mvg Cindy
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Schrikkema schreef:
Hallo Marco,
 
Uw collega's zeggen dat het door gezet is naar de specialisten/
 
Er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben en BB blox NIET aan kunnen zetten. Het zit dus echt bij Vodafone.
We hebben al verschillende mensen gebeld enz. en er is niemand die kan vertellen of het probleem nu duidelijk is en men aan een oplossing werkt of dat alles onduidelijk is. En dat lijkt ook wel te komen doordat elk geval als een aparte zaak gezien wordt terwijl ik denk "als zo veel mensen de blox niet aan kunnen zetten" .. zou er dan niet een probleem op ons netwerk zitten.
 
Aanzetten via klantenservice (iemand van vodafone zelf), 1200, sms aan 400 en via myvodafone.. NIETS werkt.
 
Een storingsmelding en statusupdate zou wel eens fijn zijn.
 
Mvg Cindy
Ik begrijp je frustratie volkomen, als ik een BB had en die Blox moest gebruiken, zou ik ze ook aan willen zetten.
 
Maar om nu te gaan beweren dat er niemand mee beizg is, vind ik wel wat kort door de bocht. Geloof maar gewoon dat er echt voldoende mensen bezig zijn om het probleem op te heffen.
 
 
En de tip waarmee jij afsluit (het lukt echt niet via 1200, sms of MyVodafone) is ook niet de tip die gegeven is. Er wordt je aangeraden met de klantenservice contact op te nemen, niet om die Blox aan te zetten, maar juist om aan te geven dat het niet lukt om de Blox aan te zetten. Wanneer je dat doorgeeft zal de medewerker die je spreekt een case aanmaken en dit doorzetten naar de juiste mensen.
 
Succes.
whosgeorge591

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Vodafone Developers.
 
Ik heb 12 uur terug opgewaard naar blackberry 4000 aan. Ik heb nog steeds geen internet, ik heb ook me WiFi aangedaan voor sneller verbinding. whatsap doet het wel maar dat gaat zowiezo via wifi als je wifi aanhebt, en facebook doet het ook, alleen bij ping komt er een kruisje? Ik kon wel blackberry messenger terug downloaden via appworld.
 
Gr Kees
DennisCurve

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook een blox probleem maar kan de link op de persoonlijke pagina van roy echt niet vinden 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ten eerste staat die link gewoon in de forumpost daarna genoemd, dat is dus een kwestie van net iets beter kijken.
 
Ten tweede wil ik jullie beiden er op wijzen dat jullie in het archief zitten te posten, oftewel het deel van het forum waar oude forumtopics in worden opgeslagen.
 
Dus, hoe vervelend jullie probleem ook is, ik vezoek jullie om niet hier verder te gaan met posten, maar gewoon een nieuw topic te openen in het juiste deel van het forum en daar je probleem nogmaals te posten.
 
Dat wordt door ons allen in de gaten gehouden, hier loop je kans dat het ondersneeuwt, niet opgemerkt wordt en dat je dus onnodig lang op een reactie zit te wachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic