Schrikkema schreef:
Hallo Marco,
Uw collega's zeggen dat het door gezet is naar de specialisten/
Er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben en BB blox NIET aan kunnen zetten. Het zit dus echt bij Vodafone.
We hebben al verschillende mensen gebeld enz. en er is niemand die kan vertellen of het probleem nu duidelijk is en men aan een oplossing werkt of dat alles onduidelijk is. En dat lijkt ook wel te komen doordat elk geval als een aparte zaak gezien wordt terwijl ik denk "als zo veel mensen de blox niet aan kunnen zetten" .. zou er dan niet een probleem op ons netwerk zitten.
Aanzetten via klantenservice (iemand van vodafone zelf), 1200, sms aan 400 en via myvodafone.. NIETS werkt.
Een storingsmelding en statusupdate zou wel eens fijn zijn.
Mvg Cindy
Ik begrijp je frustratie volkomen, als ik een BB had en die Blox moest gebruiken, zou ik ze ook aan willen zetten.
Maar om nu te gaan beweren dat er niemand mee beizg is, vind ik wel wat kort door de bocht. Geloof maar gewoon dat er echt voldoende mensen bezig zijn om het probleem op te heffen.
En de tip waarmee jij afsluit (het lukt echt niet via 1200, sms of MyVodafone) is ook niet de tip die gegeven is. Er wordt je aangeraden met de klantenservice contact op te nemen,
niet om die Blox aan te zetten, maar juist
om aan te geven dat het niet lukt om de Blox aan te zetten. Wanneer je dat doorgeeft zal de medewerker die je spreekt een case aanmaken en dit doorzetten naar de juiste mensen.
Succes.