sannie39

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

black berry

me dochter krijgt morgen de blackberry van die aan biedingen van vodafone, nu lees ik dat er maandelijks 12,50 voor internet af gaat,
gaat dat eraf zodra ze beltegoed heeft gehaald of is dit buiten haar beltegoed om, of wordt het een soort abonnement?
En moet er veel gedaan worden voor ze de black berry in gebruik kan nemen van alles downloaden ofzo,pfffffffff om gek van te worden hoe dat ding in elkaar zit
3 Reacties 3
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Sanne39,

Als eerste, welkom op het forum! Je topic heb ik verplaatst naar het BlackBerry forum. Daar zal je waarschijnlijk eerder een antwoord krijgen of het antwoord vinden 😉

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Moderator Team
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste Sannie39,


Allereerst van harte welkom op het Vodafone Forum!

Ik zie dat je nog altijd geen antwoord hebt gekregen:(

Bedoel je in jou vraag de prepaid blackberry of een abonnementvorm?

want prepaid blackberry is tot aan 30 juni gewoon gratis. daarna betaal je 12.50. Of dit automatisch gaat of niet dat weten wij nog niet.

Het abonnementsvorm krijgt een extra aansluiting voor de blackberry die respectievelijk 12.50 of 10 euro kost( afhankelijk van het abonnement ). Deze betaal je dan ook naast je abonnements kosten.

Ik hoop je hiermee meer informatie te hebben verschaft!

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Hey Sannie39, Als het om de prepaid BB8520 gaat, dan zal er na 30 juni inderdaad automatisch maandelijks 12,50 van het prepaid beltegoed worden afgehaald. Wanneer je dit niet wilt, dan is dit uit te zetten via de klantenservice. Ook wanneer er niet voldoende beltegoed op het kaartje staat, op het moment dat de blackberry toevoeging in rekening wordt gebracht, wordt de blackberry toevoeging gedeactiveerd. Je kunt hem dan eventueel via de klantenservice weer laten activeren. Wanneer je geen blackberry toevoeging hebt kun je nog wel via WiFi internetten met het toestel. Het pingen werkt dan echter niet, daar zul je dus echt die 12,50 per maand voor moet betalen. Hoop dat het duidelijk is zo! Grtz, R.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic