herman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

black berry 9780 bold

ik heb een black berry 9780 bold als ik hem aanzet dan krijg ik een wit beeld scherm en hij gaat ook niet verder ik kan de pincode niet invoeren en kan niet gebeld worden en ook zelf niet bellen  weet iemand hoe het kan
2 Reacties 2
wilsen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ey Herman,
 
Heb je de batterij al uit je toestel gehaald en deze opnieuw in je toestel gestopt? Anders kun je eens proberen je toestel aan te sluiten op de computer, kijken of hij dan wel reageert, zodat je je Blackberry kunt updaten. Mocht ik dit allemaal niet werken, dan zou ik toch even langs de Vodafone winkel gaan. Misschien kunnen ze daar je Blackberry reparen.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
herman schreef:
ik heb een black berry 9780 bold als ik hem aanzet dan krijg ik een wit beeld scherm en hij gaat ook niet verder ik kan de pincode niet invoeren en kan niet gebeld worden en ook zelf niet bellen  weet iemand hoe het kan
Eén mogelijke truc die je nog zou kunnen helpen:
 

  • Verwijder de accu en de SIM-kaart
  • Sluit de BB met een USB-kabel op je PC aan 
  • Start Blackberry Desktop Software
  • Laat dit programma je BB updaten met de meest recente versie
 
Denk er om: ALLE GEGEVENS DIE JE NIET EERDER IN EEN BACKUP HEBT GEZET BEN JE KWIJT.
 
Als dit werkt kan je de BB gewoon weer gaan gebruiken.
Als het niet werkt is er geen andere optie dan de BB ter reparatie aan te bieden. Neem in dat geval altijd de aankoopbon mee, BB bepaalt garantie op basis van het aankoopbewijs.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic