Hoi
anton88 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het zijn hele vervelende dingen en deze komen elke keer terug hier op de Community. Er zijn al een aantal topics over geopend en misschien is het goed om die ook eens te lezen. Wat ik alleen nog even hier snel wil toevoegen is dat je je kunt afmelden voor betaalabonnenten. Ga naar www.payinfo.nl en daar zorg je dat je nooit meer een betaalabonnement kunt afsluiten (lijkt me wel zo handig).
De vraag of iemand anders hier ook last van heeft, lees de onderstaande topics maar eens, dan zie je dat meer mensen hier last van hebben. Het hoeft niet eens je eigen schuld te zijn want het kan ook zijn te je op een banner hebt geklikt waar dit in zat verborgen of dat je in een app een spelletje hebt die opeens info laat zien en dan al je gegevens van je mobiel mee pakt (want bij veel Android spelletjes of app's vragen ze wel heel veel toestemming aan je om heel je telefoon in te zien). Dus het hoeft niet echt je eigen schuld te zijn, dat is na zoveel topics wel duidelijk geworden
🙂Zie hier de linkjes:
https://forum.vodafone.nl/search?q=health
Wel jammer dat je gelijk aangeeft te willen stoppen bij Vodafone. Ik weet niet wanneer je je eerste klacht hebt ingediend bij Vodafone via
deze pagina, want je krijgt er altijd antwoord. Ze moeten het eerst onderzoeken en daarom is het ook altijd zo belangrijk dat je je facturen bekijkt elke maand. Zeker als het een ander bedrag is dan je normaal per maand laat afschrijven.
Succes in ieder geval en je kunt altijd vragen of Vodafone uit coulance het geld terug wil storten. Of ze dat doen dat weet ik natuurlijk niet, dat gaan ze eerst onderzoeken en dan krijg je er antwoord op. Voor nu toch nog een goed weekend gewenst.