bigmac

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bijbetaling toestel hogere prijs andere aanbieders

Beste,

Net gebeld met de bestelservice voor verlengen van mijn abbonement met nieuw toestel. daarbij de vraag devraag gesteld hoe het toch kan dat er een prijsverschil van 80 euro is ten opzichte van een andere aanbieder (studentmobiel). Hierbij is het hetzelfde toestel en abbonement en maandprijs. Het antwoord was wij kunnen niet afwijken en geven geen service meer als u ergens anders een vodafone abbonement neemt.
Persoonlijk vind ik het raar dat er zo'n groot prijsverschil kan bestaan tussen vodafone en vodafone abbonementen verkopers...

grt, Frank
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bigmac ,

Studentmobiel bied zijn tarieven inderdaad goedkoper aan en kopen het toestel simlock vrij in. Er kan wel Vodafone software later erop geïnstalleerd zijn, zelf heb ik eens en abonnement daar gehad maar het toestel was unbranded beetje en minpunt...
Nog iets reparaties gaan via Studentmobiel niet via Vodafone, dat wordt dus op de post sturen.

Dus er zijn zeker wel verschillen die je hierbij neemt...
bigmac
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Unbranded snap ik niet, het gaat hier om een apple. Studentmobiel doet hetzelfde als vodafone een doosje doorsturen... Service in dit geval is opsturen aan studentmobiel of vodafone... makkelijker langs de applestore gaan en meteen geholpen worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic