ratdraaier

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

bij een RED abonement van 42 € hoeveel is de besteding voor een nwe telefoon

kan iemand mij vertellen hoeveel bij een red abonement voor een telefoon is gereseveerd?
ik heb nl via optie1 een red abonement afgesloten van 42€ en moets toch erg veelgeld bij betalen voor de nwe samsung s5 hoe is dit mogelijk ?(ik voel me erg bedonderd ):(
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja oke is al goed toch voel ik me opgelicht door optie maar goed ik betaal hun die 100€ als nog en wie weet is er nog een gear evt te regelen voor deze dikke prijs. Jongens toch bedankt voor de info

Bekijk in context

15 Reacties 15
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik moet wel zeggen dat vodafone mij altijd wel netjes heeft behandeld alleen optie1 heeft mij er in geluist door snel mijn abonement te verlengen en dan ook nog de hoofdprijs voor de telefoon te laten betalen dus al met al doe ik nooit meer zaken met optie 1 en ga alleen nog naar de vodfone winkel optie1 had allemaal loze belofdes en wist tot op de dag dat ik de telefoon kwam halen niet de prijs te zeggen vandaar dat ik eigelijk wil weten hoeveel geld in deze bundel is gereseveerd voor een toestel door optie 1 ben ik oa ook de gear fit nu misgelopen twv 199€ allemaal erg jammer
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi ratdraaier, welk abonnement heb je precies genomen en wanneer heb je verlengd? De prijs die je bijbetaald hangt namelijk onder andere af van welke abonnementsvorm je neemt.
Mocht je vóór de Gear Fit actie bekend werd gemaakt al verlengd hebben (bv al in maart) dan kun je waarschijnlijk toch gewoon deelnemen aan de Gear Fit actie.
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de RED C en hij is idd net voor de release van de Samsung S 5 verlengd waarbij ik gewacht heb tot de s 5 uit kwam en die toen direct genomen dat was in begin maart ik betaal nu 42€ per maand onbeperkt bellen smsen en 2 gig internet daarbij koste het toestel 250€ nog en dit klopt volgens mij van geen kanten
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kan er nou niemand mij vertellen hoe dit verder zit ?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @ratdraaier

We bieden verschillende mogelijkheden aan om je toestel te betalen:
- Maandelijks je kunt ervoor kiezen om € 5 (categorie C) of €10 (categorie D) of € 15 (categorie D) per maand bij te betalen voor je toestel.
- Hoe hoger de maandelijkse bijdrage hoe lager de eenmalige bijbetaling.

Als ik je bericht goed interpreteer, dan heb je voor het volgende gekozen:
- Abonnement € 39
- Extra korting € 2
- Toeslag C € 5
_________________
Totaal € 42

Dit is inderdaad het laagst mogelijke bedrag per maand, hierdoor zal de eenmalige bijbetaling het hoogst zijn.
Ik ga ervan uit dat hiermee het issue opgehelderd is.
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat begrijp ik maar hoeveel zou je dan bij moeten betalen aangezien ik wel diverse Vodafone aanbiedingen heb gezien bij dit abonnement en dan moest je maximaal 159€ bij betalen ik moet er meer dan 100€ meer bij betalen en volgens mij klopt dit niet echt en daarbij heb ik ook nog geen gear fit bij
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ratdraaier ,

De abonnement voor de GearFit erbij zijn minstens vanaf €54,- pas beschikbaar.

Ontvang nu bij aanschaf van een GALAXY S5 in combinatie met een Vodafone Red, Red SUPER, Red Plus abonnement (categorie E) een Gear Fit t.w.v. €199 cadeau!
johra68

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb red c, 300 min onb SMS 1gb Internet voor 40 euro en moest 50 euro bijbetalen voor de s5. Is wel het nieuwe abonnement.
johra68

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry red essential c
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat is een groot verschil ik moet er 250€ bij betalen nu heb ik al 150€ betaald en moet nu nog 100€ betalen willen ze!!!
Maar ik heb zo mijn bedenkingen
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja idd dat bedoel ik 50€ is heel wat anders als 250€ ik snap niet hoe dit zo kan
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik merk dat ook hier weer niemand een uitspraak over wil doen ik hadden toch wel een reëel antwoord verwacht
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi ratdraaier, over de opbouw van specifieke aanbiedingen kunnen we je info geven, zoals Per hierboven gedaan heeft. Over de algemene prijsstelling van abonnementen, toestelprijzen, enzovoort, daar gaan we logischerwijs niet openbaar over in discussie. Dat zouden bijvoorbeeld onze roze en groene collega's wel leuk vinden 😉
ratdraaier
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja oke is al goed toch voel ik me opgelicht door optie maar goed ik betaal hun die 100€ als nog en wie weet is er nog een gear evt te regelen voor deze dikke prijs. Jongens toch bedankt voor de info
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik wens jou in ieder geval succes verder!
Mocht je nog andere vragen hebben ben je altijd van harte welkom op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic