Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

bevriezen?

Hallo,

Ik heb al een beetje rondgekeken en zag dat het mogelijk is om je abo te bevriezen. Hier zitten wel een paar nadelen aan. Zoals het feit dat je korting vervalt. Nu heb ik rond zitten kijken op myvodafone om te zien, hoeveel korting had ik ook al weer gehad....Maar ik kon dit echt nergens vinden. Misschien dat ik er overheen kijk, vandaar de vraag of iemand mij kan vertellen waar ik dat kan vinden.

Verder vroeg ik me af, als je je abo laat bevriezen, kun je dan nog wel via wifi whatsappen bijv. Ik ga misschien in feb. 2016 naar het buitenland voor vijf maanden.

Mijn abo loopt tot aug. 2016. Als ik 25 euro per maand kan besparen, aangezien ik niks zal gebruiken, zou dat leuk zijn, maar niet als de korting die er dan af gaat te hoog is.

groetjes
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Lkoster,

Als je het abonnement laat bevriezen dan vervalt inderdaad de korting. Normaal gesproken zie je deze terug bij een factuur en of op je contract. De klantenservice kan de korting ook voor je opzoeken. Zorg er dan wel voor dat je een klantnummer etc bij de hand hebt.

Wat er eigenlijk dan gebeurt is dat je simkaart dan niet meer werkt. Ik raad je dan om de contacten op je telefoon te zetten om te kunnen whatsappen via Wi-Fi. Tevens raad ik je dan ook aan om je contacten ergens anders op te slaan, bijvoorbeeld Vodafone contacts, just in case voordat je je telefoon kwijt raakt. Dit kun je natuurlijk ook doen met je foto's etc via dropbox bijvoorbeeld.

Ik hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd.

Groetjes stevied86
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hoi stevied86

Bedankt voor de informatie, heb het inderdaad gevonden.

Na een slechte ervaring van vandaag met het terugkrijgen van mijn telefoon en afspraken die niet nagekomen zijn heb ik besloten mijn abo niet te laten bevriezen, aangezien ik dan vijf maanden langer aan vodafone vast zit. Misschien als het probleem goed opgelost wordt...maar dat is nog even afwachten.

In ieder geval bedankt voor de informatie, ik zal het nog in mijn achterhoofd houden!
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank Lkoster,

Mocht je nog andere vragen hebben dan ben je hier altijd welkom

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic