hendriksson

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bevestigingsmail

Beste vodafone,

Ik heb een abbonement online verlengt!
Hier heb ik 11 euro korting per maand afgesloten vanwege bestaande klant en 5 euro extra korting per maand van de medewerkster!
Nu krijg ik mijn bevestigingsmail alleen hier staat geen totaal overzicht van de maandelijkse lasten in.
Deze wil ik graag in kunnen zien om te kijken of ik die 5 euro extra korting wel ga krijgen!

Graag hoop ik dat u mij uw medewerking verleend!

Met vriendelijke groet,

Jordi Hendriks
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Jordi Hendriks,

Kwesties waarbij inzage in / wijziging van klantgegevens nodig is, kunnen nimmer via dit Forum worden beantwoord. Daar is dit Forum ook niet voor bedoeld.

Je zult toch contact moeten opnemen met de telefonische klantenservice van Vodafone op telefoonnummer:
1201

Of bij de Vodafone Twitter-service-medewerkers (webcare) via:@VodafoneNL

Wel kan een Moderator het algemene probleem van bevestigings-emails, aanhangig maken op zijn/haar eerstvolgende werkoverleg.


Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic