donnell

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

betalingsregeling

Ik ben al jaren klant bij Vodafone,tot mijn grote schrik kreeg ik afgelopen maand een rekening van 410 euro!!Toen ik in de specificatie ging kijken zag ik verschillende datums waarbij om 2 a 3 uur ,s nachts gigantisch dataverbruik was.Afgezien van het feit dat ik maar weinig via mijn telefoon op internet zit,klopt dit voor geen meter!Om die tijden slaap ik!En ik heb mijn wifi ALTIJD uit staan,want toen ik de klantenservice belde werd ik ZEER onbeschoft behandeld en suggereerde de medewerker dat anderen via mijn wifi op internet zouden hebben gezeten.Ik vroeg de medewerker om naar mijn rekeningen van de vorige maanden te kijken,zoals ik al zei ik ben al jaren klant en heb nog nooit zo een rekening gehad!Ook beweerde de medewerker dat ik geen klacht erover in kon dienen en dat het aan mijzelf lag!!Nadat ik daarna toch via de site een klacht indiende,kreeg ik een standaard antwoord en dat ik het gewoon moet betalen.Enig begrip of klantvriendelijkheid ontbreekt daarbij totaal!!Voor iemand die al jaren vaste klant is en waar bij alle voorgaande rekeningen kan worden gezien dat ik NOOIT dit soort dataverbruik heb en zeker niet meerdere malen in de nacht,verwacht je toch wat meer meedenken met de klant!Ik heb antwoord op de mail gegeven en dat ik EEN BETALINGSREGELING DAARVOOR wil,daar heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.Dan zal je zien dat er straks wordt gezegd:sorry,de betalingstermijn is verlopen dus we mogen geen betalingsregeling meer aanbieden!Terwijl ik er via de mail om gevraagd heb en Vodafone zelf verzuimt antwoord te geven!Nou,als dat gebeurd ben ik klant af bij Vodafone!Graag zsm een reactie hierop......Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen antwoord op gekregen
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Donnell,
Kun je een gedeelte van je Vodafone factuur-specificatie hier op het Forum publiceren ?
Het gaat met name om het gedeelte van de mobiele internet data-sessies die bij jou in de nachtelijke uren hebben plaats gevonden.
Liever geen persoonlijke gegevens, zoals klantnummer.

Dus de data-sessies via het 3G-Netwerk, die op jouw uitgebreide Vodafone rekening afzonderlijk staan vermeld.

Dan kan ik met je meekijken, om te proberen te achterhalen waaraan jij je mobiele data hebt besteed.
Vermeld ook je merk en type smartphone.
En besturings-systeem op je smartphone. Plus het versie-nummer daarvan.
Als laatste verzoek ik je te melden van welke APP jij vermoedt dat deze de oorzaak is van jouw repeterende, torenhoge data-verbruik.

Vergeet het hele verhaal over Wi-Fi-verbinding. Dat is 100% klinkklare onzin.

Ik ben op dit Forum specialist in onbewust en ongevraagd en ongewenst 3G / 4G - data-verbruik (buiten het maandelijkse data-tegoed).
En indien jij een open houding hebt om dit probleem op te lossen. Pas dan kan ik je helpen.
Ik ben GEEN medewerker van Vodafone. Maar ik neem jou WEL serieus !!!


Netwerker

N.B. Ik kan geen garanties geven.
Maar, indien jij volgende week wederom met de klantenservice van Vodafone belt. En verzoekt om een coulance-regeling. Dan is er een redelijke kans (best wel een vrij grote kans, gezien mijn ervaring op dit Forum) dat die coulance-regeling wordt toegewezen. Dat is bij andere klanten met torenhoge facturen, als gevolg van onbewust 3G-data-verbruik ook gebeurd.


Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi Donnell,

Ik vind het vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Via het Forum is het lastig in te schatten wat er precies gebeurd is en wat er wel of niet gedaan had kunnen worden. Ik wil je in ieder geval even een nummer doorgeven waarbij je een betalingsregeling kunt treffen: 043 351 45 25. Hier kunnen ze je opweg helpen. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic