sahila

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

betaling

Hoi,
Ik liep achter met een rekening en deze moest ik voor afgelopen zondag betalen. Ik heb zaterdag betaald (niet via ideal maar ik heb het bedrag overgeschreven). Nu kan ik ineens niet meer bellen. Ik krijg een melding dat uitgaande gesprekken niet mogelijk zijn wanneer gespreksblokkering is ingeschakeld... Hoe kan dit probleem opgelost worden?

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @sahila

Indien je het openstaande faktuurbedrag afgelopen zaterdag naar het correcte IBAN-bankrekeningnummer van Vodafone hebt overgeboekt. Met bij betalingskenmerk jouw klantnummer en het betreffende faktuurnummer. Dan heeft Vodafone jouw betaling inmiddels wel ontvangen. De administratieve verwerking daarvan kan nog twee werkdagen duren. Uiterlijk aanstaande donderdag zou die betaling dan correct verwerkt moeten zijn.

Dit kun je controleren via MyVodafone. Er hoort dan een groen vinkje te staan bij de betreffende faktuur.

Wil je iets eerder weer aangesloten worden, of persoonlijk controleren of Vodafone jouw betaling heeft verwerkt?

Leen dan van iemand een smartphone. En bel naar de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer: 0900-0940

Twitteren met Vodafone kan ook. 24 uur per dag via het Twitter-account: @VodafoneNL

Houd in beide gevallen je klantnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer onder handbereik. En ook je adres-gegevens. Daar wordt naar gevraagd. Voor identiteits-controle van jouw eigen identiteit.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

7 Reacties 7
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @sahila

Indien je het openstaande faktuurbedrag afgelopen zaterdag naar het correcte IBAN-bankrekeningnummer van Vodafone hebt overgeboekt. Met bij betalingskenmerk jouw klantnummer en het betreffende faktuurnummer. Dan heeft Vodafone jouw betaling inmiddels wel ontvangen. De administratieve verwerking daarvan kan nog twee werkdagen duren. Uiterlijk aanstaande donderdag zou die betaling dan correct verwerkt moeten zijn.

Dit kun je controleren via MyVodafone. Er hoort dan een groen vinkje te staan bij de betreffende faktuur.

Wil je iets eerder weer aangesloten worden, of persoonlijk controleren of Vodafone jouw betaling heeft verwerkt?

Leen dan van iemand een smartphone. En bel naar de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer: 0900-0940

Twitteren met Vodafone kan ook. 24 uur per dag via het Twitter-account: @VodafoneNL

Houd in beide gevallen je klantnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer onder handbereik. En ook je adres-gegevens. Daar wordt naar gevraagd. Voor identiteits-controle van jouw eigen identiteit.

Succes!

Netwerker
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb en vraag over betaling? Had en achterstand in februari van 74 euro
heb ik dus in maart 2x betaald. De eerst keer na 5 dagen zag ik dat het nog niet betaald washad ik nog en keer 74 euro overgemaakt. Nog niks maar nu blijkt dat daar mijn nieuwenieuwe rekening van 77euro van maart wel betaald is in plaats van achterstand? 77 euro is niet van mijn rekening gehaald nu heb ik achterstand via ideal betaald en nu blijkt dat in maart weer 77 euro van mijn rekening word gehaald.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo@Spijkerc8,

Ik begrijp helemaal niets van jouw bericht. En de betalings-afdeling van Vodafone ook niet als je zo chaotisch blijft !!!

Noteer eerst heel duidelijk op een vel papier op welke datums welke rekeningen zijn betaald, met het betalingskenmerk erbij vermeld. Zie hiervoor je bank-afschriften. Of het overzicht via MijnBankieren of Internet-bankieren. Wees zorgvuldig, nauwgezet en eerlijk.
Bekijk vervolgens of je teveel hebt betaald. En zo ja. Hoeveel je teveel hebt betaald.

Tenslotte bel je naar de afdeling Betalingen van Vodafone om jouw overzicht te controleren met de betalingen, die in het systeem van Vodafone op jouw account zijn ge-administreerd.

Je kunt met elke telefoon (dus ook met een vaste telefoonlijn) bellen naar: 043 351 45 25. Alleen op werkdagen en tijdens kantoor-uren.

Succes!


Netwerker
Ralph1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai, ik heb een probleem, nu heeft Vodafone mij mijn inziens onterecht geblokkeerd voor uitgaand bellen. Dat is niet handig omdat je Vodafone dan klaarblijkelijk nier meer kan bereiken. Bellen gaat niet, Facebook verwijderen ze mijn bericht, email wordt niet beantwoord. Indien iemand van Vodafone dit leest, neemt dan aub contact met mij op. Of vertel me hoe ik iemand kan contacten...... Bij voorbaat dank..
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Ralph1

Lees de berichten in dit topic, voor het antwoord op jouw vraag.
Ralph1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou makkelijk zijn als je iemand om je heen zou hebben met een telefoon, ik heb het inmiddels per Facebook, mail en forum geprobeerd, in de hoop en eigenlijk verwachting, dat iemand mij zou bellen. Onderaan de streep blijft er eigenlijk alleen een zeer teleurgestelde goede klant over, een klant die toch al een x aantal jaar 1 van de duurste abonnementen bij jullie hebt lopen. Mijn vertrouwen in Vodafone heeft een dermate klap opgelopen die naar alle waarschijnlijkheid niet te boven gekomen wordt...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej Ralph1,

Wil je nog even laten weten dat dit soort zaken niet via het forum worden besproken ivm privégegevens van jou. Heb je al eens geprobeerd de Live Chat te bereiken? Dan heb je direct contact met en medewerker die je ook net als via de telefoon je verder wilt helpen via de chat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic