Hallo
@sahila Indien je het openstaande faktuurbedrag afgelopen zaterdag naar het correcte IBAN-bankrekeningnummer van Vodafone hebt overgeboekt. Met bij betalingskenmerk jouw klantnummer en het betreffende faktuurnummer. Dan heeft Vodafone jouw betaling inmiddels wel ontvangen. De administratieve verwerking daarvan kan nog twee werkdagen duren. Uiterlijk aanstaande donderdag zou die betaling dan correct verwerkt moeten zijn.
Dit kun je controleren via MyVodafone. Er hoort dan een groen vinkje te staan bij de betreffende faktuur.
Wil je iets eerder weer aangesloten worden, of persoonlijk controleren of Vodafone jouw betaling heeft verwerkt?
Leen dan van iemand een smartphone. En bel naar de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer:
0900-0940 Twitteren met Vodafone kan ook. 24 uur per dag via het Twitter-account:
@VodafoneNL Houd in beide gevallen je klantnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer onder handbereik. En ook je adres-gegevens. Daar wordt naar gevraagd. Voor identiteits-controle van jouw eigen identiteit.
Succes!
Netwerker