rik botman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

betaling

ik kreeg een factuur over de post dat ik een gewenst bedrag zou moeten betalen van 42,62 maar ik heb opgezegd binnen het termijn en terwijl ik belde zou ik geen onkosten zijn en zou ik geen verder contact meer krijgen van vodafone maar ik hoe toch wel betalen zou deze betaling opgeheven kunnen worden
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12347Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3224Likes
Hoi rik botman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend om te moeten zeggen maar hier kunnen wij als klanten onder elkaar je niet bij helpen. Het beste wat je kan doen is de klantenservice van Vodafone te bellen of een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en je uitleggen waarom je deze rekening alsnog binnen hebt gekregen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Fijne Black Friday! 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's en hebben ze het kunnen uitzoeken voor je?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic