Miran11671

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

betaling van toestel terug storten

Deze week wilde ik n abonnement bij jullie afsluiten en heb daarvoor ook een betaling moeten doen, helaas is hierna de aanvraag afgewezen maar mijn betaling heb ik niet terug ontvangen. Kunt u mij hierover iets meer vertellen? Niet dat het een groot bedrag is maar het is het principe.

 

vriendelijke groet m.t.janssen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Miran11671 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend en jammer dat je aanvraag is afgewezen. Normaal zou dat vanzelf terug gestort moeten worden maar als je daar meer over wilt weten kan je beter even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken of het al is overgemaakt en/of wanneer ze dit gaan doen.

Eventueel kan je ook wachten op een medewerker van Vodafone, maar ik kan je niet zeggen wanneer die weer online is om je te helpen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Miran11671 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend en jammer dat je aanvraag is afgewezen. Normaal zou dat vanzelf terug gestort moeten worden maar als je daar meer over wilt weten kan je beter even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken of het al is overgemaakt en/of wanneer ze dit gaan doen.

Eventueel kan je ook wachten op een medewerker van Vodafone, maar ik kan je niet zeggen wanneer die weer online is om je te helpen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega’s @Miran11671?

Je kunt hen bereiken via 0800-0560.
Normaal gesproken heb je het bedrag binnen een 15 werkdagen terug op je rekening. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic