jesslooij

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

betaling eenmalige kosten. Hoe en wanneer?

Hallo ,

 

ik heb net mijn abbonoment verleng en een iphone 11 aangeschaft. Hierbij moet ik eenmalig een rekening betalen. Hoe moet ik dat doen of krijg ik hier bericht over als het toestel binnen is ? 
 

groeten ,

 

jessica looijenga 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @jesslooij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je abonnement hebt laten verlengen en wat een goede keuze van toestel. Uh ja, ben nu eenmaal Apple/iPhone fan dus je treft iemand die volledig achter je keuze staat  .

Omdat je een verlening hebt gedaan van je contract krijg je op je eerst volgende factuur de betaling en dat halen ze dan van je bankrekening af. Je rekening kan wat hoger uitvallen als er eenmalige kosten op staan, bijvoorbeeld voor een toestel.

Je hoeft dus nu eigenlijk niets te doen, alleen in spanning af te wachten en Vodafone zal het van je rekening afschrijven. Uiteraard zie je dit ook op je volgende factuur!

Wil je meer informatie over hoe je rekening eruit komt te zien, kijk dan op deze pagina.
Veel plezier en succes met je nieuwe telefoon!
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @jesslooij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je abonnement hebt laten verlengen en wat een goede keuze van toestel. Uh ja, ben nu eenmaal Apple/iPhone fan dus je treft iemand die volledig achter je keuze staat  .

Omdat je een verlening hebt gedaan van je contract krijg je op je eerst volgende factuur de betaling en dat halen ze dan van je bankrekening af. Je rekening kan wat hoger uitvallen als er eenmalige kosten op staan, bijvoorbeeld voor een toestel.

Je hoeft dus nu eigenlijk niets te doen, alleen in spanning af te wachten en Vodafone zal het van je rekening afschrijven. Uiteraard zie je dit ook op je volgende factuur!

Wil je meer informatie over hoe je rekening eruit komt te zien, kijk dan op deze pagina.
Veel plezier en succes met je nieuwe telefoon!
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic