Kalwij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

betalen te veel

we moeten in een keer twaalf euro meer betalen, hoe komt dat.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Kalwij . Welkom hier!

Ineens meer moeten betalen is natuurlijk niet fijn. Zeker niet als je dit niet verwacht had. 

Ik zie op de specificatie van je factuur dat je 2 keer hebt gebeld met een betaald nummer. Een “doorschakel-nummer”, om het zo maar te noemen. Let op dat deze nummers bij doorschakeling naar het gezochte nummer, blijven rekenen per minuut. Dat kan aardig oplopen. Op je specificatie kan je precies zien om welk nummer, welke tijd en welk bedrag het gaat. 

Kom je er zo uit? 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Kalwij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wow, dat is een goede vraag. Geen idee wat je hebt gedaan en hoe dat komt. Heb je je factuur er al bijgehaald via My Vodafone? Daarop kan je zien waaraan deze kosten zijn gemaakt. Zou je dat eens willen doen, dan kan je zien waar deze kosten vandaan komen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Kalwij . Welkom hier!

Ineens meer moeten betalen is natuurlijk niet fijn. Zeker niet als je dit niet verwacht had. 

Ik zie op de specificatie van je factuur dat je 2 keer hebt gebeld met een betaald nummer. Een “doorschakel-nummer”, om het zo maar te noemen. Let op dat deze nummers bij doorschakeling naar het gezochte nummer, blijven rekenen per minuut. Dat kan aardig oplopen. Op je specificatie kan je precies zien om welk nummer, welke tijd en welk bedrag het gaat. 

Kom je er zo uit? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic