MaritvS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

betalen met je mobiele telefoon

Ik heb gisteren online iets gekocht via mijn mobiele nummer (Mopay). Bij hun uitleg stond vermeld dat bij prepaid het bedrag van je tegoed af gaat. Er stond geen uitleg over wat er gebeurt bij een abonnement, behalve dat er evt. sms kosten bij kunnen komen. Nu blijkt dat bij mijn abonnement die kosten niet van mijn tegoed afgaan, maar apart worden berekend.
Aangezien ik mijn beltegoed vrijwel nooit opmaak - meestal niet eens in de buurt kom - en ik dus een heel goede klant voor jullie ben, vind ik het eigenlijk te schandalig voor woorden dat ik voor een dergelijke dienst ook nog eens afzonderlijk moet betalen. Waarom kan dit niet gewoon - net als bij prepaid - met mijn beltegoed worden verrekend?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @MaritvS
Je beltegoed is geen betaalmiddel. Bij prepaid heb je gewoon een tegoed aan cash bij ons staan, maar bij een abonnement heb je een tegoed aan bundel (bellen / sms / internet). Als je ervoor kiest om ergens iets te kopen en dat via ons af te laten rekenen, dan moet dit met geld afgerekend worden.

Als je maandelijkse bundel te groot is dan kun je eventueel via onze klantenservice vragen naar de mogelijkheden om je abonnement een stapje lager te zetten.

Fijne zondag nog, Per

Bekijk in context

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @MaritvS
Kosten van derden kunnen niet worden verrekend met beltegoed maar worden altijd apart in rekening gebracht.
Neem nou bijvoorbeeld onze huidige abonnementsvormen met onbeperkt bellen en sms'en daar kunnen we dat niet mee verrekenen. Bovendien moeten wij het geld aan deze partijen ook cash betalen. Eigenlijk moet je het zo zien dat je bij hen iets koopt en dat wij enkel een tussenpersoon zijn, die zorgt voor de betaling.

Groetjes, Per
MaritvS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan nog heb ik jullie al betaald voor mijn abonnement en zoals aangegeven, dat maak ik nooit op. Dus daar hebben jullie je geld al aan gekregen. Ik zie niet in waarom geld van derden niet gewoon van mijn beltegoed af kan. Jullie hebben dat toch allang onvangen van mij. Ik moet toch zelf kunnen bepalen wat ik met mijn beltegoed doe? Maak ik het op aan diensten van derden in plaats van aan bellen, smssen of internetten, dan is dat mijn keus. Maar betaald heb ik jullie al...
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @MaritvS
Je beltegoed is geen betaalmiddel. Bij prepaid heb je gewoon een tegoed aan cash bij ons staan, maar bij een abonnement heb je een tegoed aan bundel (bellen / sms / internet). Als je ervoor kiest om ergens iets te kopen en dat via ons af te laten rekenen, dan moet dit met geld afgerekend worden.

Als je maandelijkse bundel te groot is dan kun je eventueel via onze klantenservice vragen naar de mogelijkheden om je abonnement een stapje lager te zetten.

Fijne zondag nog, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic